Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes C 43 4Matic Coupé примамва с 367 конски сили

26.02.2016 11:17
Туит

Със своите 520 Нм моделът с две врати спринтира до 100 за 4,7 сек с ограничение до 250 км/ч

Новият Mercedes C Coupé е много повече в сравнение с една C-класа с две врати, от която той наистина е заимствал много, но не споделя всичко. Спортният двуместен автомобил в момента е достъпен като AMG C43.
Ключовата дума е високо окачване: BMW се справи успешно, Mercedes показва, че с C-класа и производното Coupé също се получи добре. Така новият Mercedes C Coupé, който за първи път бе показан пред широката аудитория на автомобилното изложение IAA във Франкфурт, определено се различава от нормалната C-класа.

C-Coupé с AMG-версия

И също както BMW, Mercedes постоянно шлифова гамата двигатели. Най-младата издънка от двигателите е трилитровият битурбо V6 в Mercedes-AMG C43 4Matic с 367 к.с., който дебютира на автомобилното изложение в Женева.

Със своите 520 нютон метра моделът с две врати спринтира до 100 за 4,7 секунди с ограничение на скоростта до 250 км/ч. V6 се куплира посредством деветстепенна автоматична трансмисия и задвижване на всички колела с изразено задно (само 31% от задвижващия въртящ момент отива към предния мост). Оборудването включва спортно окачване AMG Ride Control с адаптивно настройващи се амортисьори в три степени, които за заимствани от Mercedes-AMG C 63.  С превключвателя AMG Dynamic, динамиката на шофиране също има 5 степени. Двете оси също са адаптирани към AMG модела, както и спирачната система, която на предната ос е с 360 мм дискове и 320 мм диаметър на задната ос.
AMG C43 4Matic Coupé се отличава и визуално. AMG престилки отпред и отзад, 18-цолови AMG джанти в гуми с размер 225/45 отпред и 245/40 отзад. Специална диамантена радиаторна решетка се извисява отпред, на борда има също AMG арматурно табло, спортен волан и мебели за сядане в кожа.

Mercedes C Coupé е по-дълъг и по-широк

За да грабне вниманието още при появата си на сцената, пропорциите на Coupé са изцяло променени в сравнение с C-класата. Междуосието е увеличено с 80 мм, а общата дължина с около 95 мм. При което C Coupé е с 40 мм по-широко. За да подчертае спортния характер, Coupé стъпва с най-малко 17-цолови джанти и с 15 мм по-ниско окачване. Достигащите почти до задните калници очертания, допълнително подчертават изящната линия и осигуряват коефициент на челно съпротивление от 0.26. Освен това Mercedes C Coupé се предлага с ромбоидна решетка. Ако визията трябва още да се наточи, на разположение е опция от AMG пакет с нови престилки и 18-цолови алуминиеви джанти.

Mercedes C Coupé се представя и с по-спортна настройка на шасито. Освен понижаването и 4-те лоста за независимо окачване на предната ос допринасят за спортния характер. Стандартното стоманено пружинно окачване може да се поръча в две версии - комфортно или спортно. Има опция с въздушно пружинно окачване с електронно регулиране на амортисьорите. Капака на багажника, на двигателя и калниците се изработват серийно от олекотен материал.
При моделите, които не са AMG, откриваме стари познати от Mercedes C-класа. Гамата двигатели първоначално включва четири бензинови и два дизелови. Базовият модел C 180 е оборудван с мощния 156 к.с., 1.6-литров турбо четирицилиндров двигател. Във версиите C 200, C 250 и C 300 туптят двулитрови четирицилиндрови турбо двигатели със следните нива на мощност 184, 211 и 245 к.с. Дизеловите с работен обем от 2,1 литра генерират 170 и 204 к.с..Също както при лимузината, различните двигатели могат да се комбинират със задвижване на всички колела. Mercedes коронова C Coupé с мощния C 63 AMG-вариант със завидните 510 к.с.
Mercedes C Coupé отблизо

Купетата на Mercedes винаги са били аристократи в спортно елегантен стил. Всъщност има и големи различия, като например твърде спортната четиривратка CLA (която Mercedes продава като Coupé). Твърде екзотичната, като C-класа Sportcoupé, назована по-късно CLC, която поради доста късата си задна част, изглежда почти като компактен хечбек. Твърде порядъчният, като първото купе C-класа на базата на предшественика, чийто дизайн малко се различава от седана.

Отново "хит на марката" Mercedes е новата C-класа Coupé. Още след първата ни среща е сигурно, всички назовани в първото изречение типични атрибути на Mercedes-Coupé са изпълнени. Новото е видимо по-широко и по-дълго от предишната версия, смъква се с 40 мм по-близо до асфалта и осигурява по-дълго междуосие. Детайли, като например стоящите на вратите външни огледала подчертават спортния дух, а страничните прозорци без рамки придават елегантността. Родството с голямата S-класа Coupé е безспорно - серийна ромбоидна решетка с доминираща напречна подпора, дълъг преден капак и леко наклонена линия на покрива, мускулеста задна част с интегриран на капака на багажника сплитер, както и достигащи дълбоко във фланговете стопове. Опционалната AMG линия придава още по спортна нотка .

Mercedes C-Klasse-Coupé с шикозен интериор

Дори и интериорът е в същия спортно елегантен стил. Увеличената колесна база е добре дошла за двамата пътници отпред, те се наслаждават на познатото от лимузината арматурно табло, седнали в удобни странично подсилени интегрални седалки с много пространство. С регулируема долна част на седалките и биаксиално регулируеми подглавници, седалките отговарят на най-претенциозните изисквания за комфорт. По желание, воланът може да заеме желаната позиция по електрически път. Качването е по-лесно в сравнение със седана, с не само 20 мм по-ниските седалки, но и по-широкия отвор на големите врати.


Новият Mercedes C-класа Coupé е заимствал чудесно ревизираните елементи от версията с четири врати. С изключение на вътрешните панели на вратите, които при Coupé са просто по-дълги, конфигурацията на интериора на Coupé е идентичен с четиривратката. Уютната обстановка в кокпита създава настройващото се многоцветно осветление. Напред видимостта е добра, но заради масивната C-колона и доста плоското задно стъкло видимостта назад е ограничена. Фини детайли, също както и в по-голямото Mercedes-Coupé, след затваряне на вратите, предпазните колани веднага обгръщат пътниците отпред. Mercedes се е отказал при C-Coupé от ефект на простора поради липсата на B-колона и смъкващите се задни странични стъкла.

Mercedes C-класа Coupé с малък багажник

Привлекателната форма на новата С-класа Coupés крие и недостатъци: задната част, която благодарение на функцията за лесно влизане, предоставя на пътниците с ръст над 1,80 метра много малко пространство. Въпреки че място за краката е достатъчно, пространството над главите е ограничено поради твърде рано започващия наклон на покрива. Дори багажникът, чийто капак се отваря посредством датчик за движение, е загубил видимо от обема си в сравнение с предходната версия. Сгъваемата задна седалка от две части осигурява подобрена гъвкавост.

Цените започват от 35 581 евро

По отношение системите за безопасност, Mercedes C Coupé се възползва от пълната палитра на концерна. Инфотейнмънт оборудването е като на основния модул с активен интернет. Hifi феновете се предразполагат с музикална система Burmester.

Цените за четириместния Mercedes C Coupé  започват от 35581 евро за C 180 със 156 к.с., 6-степенна механична скоростна кутия. При С 200 вече започват от 37 604 евро. С 250 струва 42 840 евро и C 300 от 44 804 евро. AMG версиите за 77 826 евро и респективно за 86 097 евро за S версиите. Гамата дизелови двигатели стартират при C 220 d за 39 568 евро. За C 250 d Mercedes иска най-малко 45 042 евро. AMG C43 все още няма цена.

Коментари
comments powered by Disqus