Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes C-класа: Напълно неподправени първи снимки

13.12.2013 12:26
Туит

2014 е годината, когато новото поколение Mercedes C-класа стъпва на пазара. Ние успяхме да уловим за първи път напълно автентични снимки. Автомобилът изглежда като една малка S-класа.

Мнозина вече се ориентират към умишленото предварително разкриване на детайли около новите си модели. Така се случи и при новия Mercedes C-класа, който беше заснет без никаква маскировка. Вижда се, така да се каже, S–класа в умален формат.
Съвсем наскоро и интериорът на новата C–класа беше разбулен. Снимките показват извито табло с типичните кръгли вентилационни дюзи и голям навигационен екран. Спортен волан с три лъча, сплеснат отдолу, изскача пред кръглите инструменти. Широката централна конзола е място за екрана на новата операционна и командна система, която може да се управлява и чрез тъчпад или смартфон.

След 15.03.2014 новият Mercedes C-класа ще бъде при дилърите в Европа, а официално моделът ще дебютира на автомобилното изложение в Детройт. Наред с многобройните електронни помощни системи, на борда има и нова климатична инсталация, която с помощта на GPS активира функцията за рециркулация на въздуха в тунелите. Стандартно Аудиосистема "20" е оборудвана със 7-инчов голям екран, срещу допълнително доплащане има възможност и за 8,4-инчов Comand Online екран.

Mercedes C-класа трябва да порасне  


Като цяло новият Mercedes C-класа трябва да стане по-голям. От допълнителното пространство ще се възползват най-вече пътници отзад, но и багажните отделения на седана и Т-модела също ще спечелят.

Седанът получава издължена линия на покрива и по-къса задна част. Надвесът отпред също е значително по-малък. Под камуфлажа на прототипа в предната част на новия Mercedes C-класа се подава вертикална радиаторна решетка, обрамчена отляво и отдясно от доста по-тесни фарове.

Новият Mercedes C-класа става по-лек и по-икономичен

Капакът на двигателя изглежда доста извит, вдлъбнатините от двете страни очертават още повече линията на новия Mercedes C-класа. Визуално новият Mercedes C-класа напомня на студията на Mercedes F800, от която ще има "доста заемки в серийния модел", така заяви шефът на развойната дейност на Даймлер пред ams.

Благодарение на олекотените материали в капаците на двигателя и на багажника, подобно на сегашния Mercedes SL, както и на малките аеродинамични подобрения, новият Mercedes C-класа ще бъде с около 20 процента по икономичен в частта разход на гориво в сравнение с настоящия модел. Моделът ще тежи с около 100 кг по-малко. За това допринася също така и редуцираният до 41 литра резервоар. 66-литровият му еквивалент може да се получи срещу доплащане. Към всичко това се очаква и модифицираните двигатели да допринесат за намаляване разхода на гориво. На първо време C 180 ще бъде със 156 к.с. и 250 Нм, C 200 със 184 к.с. и 300 Нм и C 220 CDI със 170 к.с. и 400 Нм. Към тях се причисляват също така и C 250 с 211 к.с. и 350 Нм, и C 250 CDI с 204 к.с., всичките тези двигатели са куплирани с новата деветстепенна автоматична трансмисия. Следва също така и C 400 с 333 к.с. и 480 Нм. Спрямо модела на двигателя съществува опция за адаптивно окачване Airmatic DC, тя разполага с четири настройки: Comfort, Eco, Sport и Sport Plus.

Хибридът и горивните клетки следват по-късно

Ако искате да пестите още повече, ще трябва да почакате за плъг-ин хибрида (един двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател + електрически мотор) или C-класа със задвижване с горивни клетки, но точно фиксиране не е възможно. Все пак малко след стартирането на модела, в програмата е заложен C300 Bluetec с хибридна задвижваща система (2,1-литров четирицилиндров турбодизел плюс електромотор).
 
Въпреки цялата взискателност относно разхода във флотилията на марката, AMG моделът на новия Mercedes C-класа не може да липсва. Той ще се задвижва от четирилитров V8 битурбо двигател, който ще генерира 460 или 500 к.с. Mercedes C–класа на AMG е оборудван още от Афалтербах обичайно с традиционните характеристики - по-мощна спирачна система, спортна изпускателна система, модифицирано окачване и AMG интериор.

Mercedes C-класа като комби, купе и кабриолет
 
Едно е сигурно обаче - новият Mercedes C-класа няма да има само комби, а и купе версия. Последният в сравнение със седана е по-плосък, но запазва B-колоната. Възможно е също така моделното портфолио да бъде допълнено от кабриолет на Mercedes C-класа.

Коментари
comments powered by Disqus