Mercedes-Benz вече предлага система за постоянно задвижване на четирите колела за модификациите C280, C350 и C320 CDI.
Новото поколение на механизма за двойно предаване е по-леко (60 до 70 кг в зависимост от модела) и работи по-ефективно. Системата включва седемстепенна автоматична трансмисия и централен диференциал, който разпределя въртящия момент между предната и задната ос в отношение 45:55.
Новият 4Matic е комбиниран с програма за стабилност ESP и система за контрол на сцеплението 4ETS, която изпълнява функцията на блокаж на диференциала, но работи с повече комфорт за пътниците.
niakoi
Още от самото начало конструкторите в Мерцедес са отхвърлили варианта за електронно контролирана система с променливо отношение на предавания към мостовете въртящ момент от рода на системата xDrive, която Magna Steyr разработиха за BMW. Според властелините на зъбните пръстени в Мерцедес, водачът може да разчита на ясно дефинирано поведение на пътя само от страна на автомобил с твърдо фиксирано съотношение на разпределението на въртящия момент между колелата на предния и задния мост. Създателите на системата смятат, че колебанията в поведението между поднасяне на предния мост (недозавиване) и плъзгане на задницата (презавиване] трябва да бъдат избегнати на всяка цена, за да се гарантира ясно определено и познато на водача поведение на автомобила във всички ситуации на пътя.
hahaaaa
абе ванко най-новите разработки са да разпределят въртящият момент между колелата тъй че туй тка не нищо пвече от едн олекотена версия
ivan
a be cenitel mercedes ima patenta na 4-matic ;)
Ценител
Та това е стара технология, други производители откога осигуряват променливо съотношение на разпределение на въртящия момент съобразно пътя-автоматично или зададено фиксирано!
Наше момче
Мерцедес пак доказаха че са най-добрите ;)