Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes C-класа: Разкрито

07.12.2009 16:11
Туит

Mercedes Великобритания публикува първите снимки на обновената C-класа преди официалния й дебют.

C-класата е един от най-успешните продукти на Mercedes-Benz в момента, ето защо и фейслифтът ще бъде по-скоро козметичен – преработена предна броня, LED дневни и стоп светлини, огледала, прагове и нови колела. В салона впечатление правят хромираните апликации, като се предполага, че COMAND системата също ще бъде обновена.

На този етап не се знае дали немските инженери работят и по силовия тракт на C-класата, но със сигурност в компанията следят тенденцията големите автомобилни производители да представят все по-ефективни версии на своите модели. По всяка вероятност обаче ще става дума единствено за минимални промени по мениджмънта на моторите. Понастоящем най-слабият двигател на C-класата е при модела C 200 CDI (136 к. с.), а на върха на пирамидата се намира C 63 AMG (457 к. с.).

Фейслифт версията на C-класата ще се появи на пазара през пролетта догодина.

Коментари
comments powered by Disqus