Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes C-класа: Зелени промени

15.04.2010 10:10
Туит

Mercedes-Benz ще направи серия от промени на C-класата. Основната им цел е намаляване на разхода и вредните емисии.

C-класата вече ще се предлага с нов 1,8-литров двигател с директно впръскване на горивото за C 180 CGI BlueEFFICIENCY и C 200 CGI BlueEFFICIENCY моделите. Той ще бъде комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия и старт-стоп система, благодарение на което средният разход и CO2 емисиите ще паднат с 10% спрямо досегашните 1,8-литрови модификации.

При C 180 CGI BlueEFFICIENCY максималната мощност достига 156 к.с., а въртящият момент – 250 Нм (230 при предходната модификация). В резултат седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 9 секунди и то срещу 6,7 литра за 100 км пробег и 157 г/км CO2.

C 200 CGI BlueEFFICIENCY може да се похвали със 184 к.с. и 270 Нм (250 при предходната модификация) и с 8 десети по-добър резултат за спринта от 0 до 100 км/ч спрямо базовата версия. Разходът е 6,8 литра, а емисиите CO2 158 г/км.

Промени има и в дизеловата гама. C 220 CDI BlueEFFICIENCY вече разчита на 2,1-литровия дизел със 170 к.с. и 400 Нм, който с помощта на шестстепенната механична кутия и серийната старт-стоп система прави модела най-икономичния в цялата история на C-класата. Средният разход е 4,4 литра, емисиите CO2 – 117 г/км, а ускорението от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 8,4 секунди.

Четвъртата по ред, но не и по значение модификация е C 250 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY. При нея 2,1-литровият дизел генерира 204 к.с. и 500 Нм, двойното предаване е постоянно включено, ускорението от 0 до 100 км/ч е възможно при налични 7 секунди и въпреки това средният разход е само 6,4 литра за 100 км пробег, а емисиите CO2 -167 г/км. Максималната скорост достига 240 км/ч. Това е и първият четирицилиндров мотор на Mercedes-Benz, комбиниран с 4MATIC системата за двойно предаване.

Mercedes-Benz вече приема поръчки за C 180 CGI BlueEFFICIENCY и C 200 CGI BlueEFFICIENCY. Другите две модификации ще се появят през есента.

Коментари
comments powered by Disqus