Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes CLC: Швабска пресметливост

28.01.2008 10:01 6
6
2571828138
Туит

Швабите публикуваха още официални снимки на новата C-класа Sport Coupe, което вече ще се казва CLC.

Автомобилът ще се произвежда в бразилския завод на Mercedes, който беше построен, за да поеме сглобяването на модела A-класа. В края на неговия живот фабриката щеше да бъде затворена, ако междувременно швабите не бяха решили да прехвърлят там монтирането на CLC. Това до някъде обяснява и защо компанията ще продължи да използва досегашната техническа платформа.

Въпреки запазването на основната конструкция 1 100 компоненти от автомобила са били усъвършенствани и доразвити. По думите на Mercedes повечето промени ще бъдат забелязани едва при сядане зад волана и пропътуване на няколко километра. Ударение се поставя най-вече върху актуализираните двигатели и системата за директно управление, която позволява завиване с по-малко завъртане на волана.

На разположение са шест задвижващи агрегата - два четирицилиндрови турбодизела, два четирицилиндрови и два шестцилиндрови бензинa, чиято мощност варира от 122 до 272 к. с. Стандартна е шестстепенната механична трансмисия, а срещу доплащане може да бъде инсталиран петстепенен или седемстепенен автоматик.

Коментари

Dancho
Kolata e mnogo hubava spored men no nqma da moga da si q pozvolq eee kakto se kazva rabotq v BG

Baro
hm..bi trqbvalo da e C160 tuy kato e s 122KS a stariqt 200 CDI e tolkoz pyk noviqt e 136HP.6te se vidi kato se pusne na pazara.

tokata
spored men tova 6te e edna mn dobra razrabotka podobna na cls no 1 klas nadolo v interior eksterior i engine

svilen
122 KS 6te e C160 ili C200CDI kakto i dosega

Baro
Dizayna spored men e mng krasiv.Po exterior i interior mng napomnq na predshestvenika.Ne mi e qsno samo koga shte se pusne v prodajbi i koi dvigatel e s 122KS?

sx
:p

comments powered by Disqus