Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes CLK DTM AMG Cabrio: Когато гръм удари

12.01.2007 02:01 1
1
2571810930
Туит

Който не е успял да се сдобие навреме със закритата версия на разполагащия с 582 к. с. Mercedes CLK DTM AMG, сега получава неповторим втори шанс в лицето на най-бързият четириместен кабриолет на планетата.

"Колко вдига?" "300, но е електронно ограничен." "И колко коня е?" "Минимум 582!" "О, боже!" – ето как изглеждаше разговорът с работника на бензиностанцията, който проведохме при едно нощно зареждане. За момчетата с обилно намазани с гел коси и тунинговани до краен предел автомобили от малкия клас, този автомобил без съмнение може да се определи като върха на сладоледа. Забележителното в случая обаче е, че този спортист с емблема с прочутата трилъча звезда наистина може да се определи като едно от най-впечатляващите предложения в съвременния автомобилен свят. Когато докоснете внушителния спойлер с върха на пръстите си, очите ви без съмнение ще заблестят. По подобие на предния капак, вратите и разширенията на задните калници, той е направент от карбонов ламинат, същото се отнася и за многобройните апликации в интериора. Като се започне от централната конзола, премине се през вътрешната страна на вратите, и се стигне до тапицираните с алкантара спортни седалки, всичко е изработено с почти маниакална педантичност до най-незначителния детайл, при това изцяло според предпочитанията на клиента. Как стоят нещата отвън? От чудовищната предна броня, през огромните раздувки на калниците в стила на осемдесетте години, та чак до дифузьора в задната броня – това CLK поддържа стила на професионален състезател.

800 нютонметра максимален въртящ момент, и то при 3500 оборота в минута определено изискват сериозни умения и пълна коцентрация, и не на последно място – състезателно трасе или свободна от движение магистрала. Границата от 100 км/ч се преминава за 4 секунди, девет секунди по-късно се достигат 200 км/ч. Без наличието на електронно ограничение на скоростта, автомобилът би могъл да развива и доста над 300 км/ч. Едва ли мнозина ще съжаляват за това принудително озаптяване на устрема на автомобила – комфортът при такова темпо със свален покрив е накратко казано нулев...

При скорости над 250 км/ч ако носите каска би било най-добре да използвате двойно залепваща лента, за да остане тя на главата ви, а баскетболната шапка няма никакви шансове да остане дълго на традиционното си място... Дори при вдигнати стъкла бързо ще стигнете до извода, че зад стъклото на едно Suzuki Hayabusa турболенциите като че ли са по-малко... Но всъщност това е част от чара на този изключителен четириместен кабриолет. Затова е не е учудващо, че Мика Хакинен и Хуан Пабло Монтоя вече притежават по един...

 

 

Коментари

Ronnie McCrea
EMM II NEMA KVO DA KAja >:-) Pi6ete pove4e we oRAA :'( !!!

comments powered by Disqus