Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes CLK GTR: На търг

25.09.2009 10:30 1
1
2571859920
Туит

Ако разполагате с диамантена мина и сте луд почитател на Mercedes-Benz, вероятно следващите две предложения са за вас – купето CLK GTR и роудстър версията CLK GTR, които RM Auctions ще обяви на търг в близко бъдеще.

В края на 1996 година AMG заедно със спортното си подразделение HWA започва работа върху нов модел - CLK GTR. Целта на този проект е подготовката на един изцяло състезателен прототип за FIA GT сериите, но за хомологациията му е нужно и производството на 25 серийни автомобила. Така се появяват общо 20 CLK GTR във версията купе и 6 роудстъра. Първият произведен модел въобще остава в Mercedes-Benz, а останалите 25 отиват при избрани клиенти. Два от тях (един роудстър и едно купе) обаче все още могат да бъдат закупени на предстоящия търг, организиран от RM Auctions.

И двата автомобила са оборудвани с 6,9-литров атмосферен V12, чиято максимална мощност достига 612 к. с. Той е комбиниран с шестстепенна секвенциална скоростна кутия, като смяната на предавките се осъществява от планки на волана. Окачването е с двойни напречни носачи и за двете оси, а карбоновите спирачки са стандартни за модела. На практика разликата между двете версии е единствено в покрива и съответните ролбари, които трябва да защитават водача и неговия спътник при роудстъра.

Уникалното купе, което RM Auctions ще предложи, е тринайсетата бройка от серията и единственото с дясна дирекция. Автомобилът никога не е бил регистриран и е изминал само 25 километра. Завършен е едва през 2005 г. и е решен в типичното за немските състезателни автомобили сребристо лаково покритие.

Роудстърът е втори в серията и отново единственият с дясна дирекция. Завършен е през 2006 г. и с него са изминати едва 36 километра. Цената му тогава е била 1,3 милиона евро, като се предполага, че на предстоящия търг ще варира между 430 000 и 500 000 британски лири. Стартовата цена за купето ще бъде 370 000.

Коментари

Сашо ментето
да ми запазите роудстъра ама го искам с ляв волан ...

comments powered by Disqus