Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes CLS: Класика в жанра

18.01.2008 17:01 39
39
2571826929
Туит

За да затвърдят позиция си в сегмента на четиривратите купета, швабите преработиха екстравагантния CLS.

Козметични ретуши

Тъй като дизайнът на автомобила все още се радва на всеобщо одобрение, промените в екстериора са сведени до минимум - модифицирани са само предната маска, мрежата, покриваща отвора за охлаждащ въздух под нея, както и страничните огледала. Задницата изпъква с по-ниска престилка, светодиодни стоп-светлини и овални накрайници на изпускателната система. Салонът на освежения CLS пък предлага нов спортен мултифункционален волан и контролни уреди в бяло.

Актуализирани двигатели

Новият базов агрегат (CLS 280) е трилитров "шестак" с мощност 231 к. с. и 300 Нм максимален въртящ момент. Уменията му позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди, а разходът му на гориво възлиза на 9,8 литра. При версиите CLS 350 CGI, CLS 500 и CLS 320 CDI, които са комбинирани със седемстепенен автоматик, не се наблюдават значителни изменения.

В топмодела CLS 63 AMG (514 к. с. и 630 Нм) обаче трансмисията вече разполага с функция за подаване на междинна газ при сваляне на предавките. В допълнение придворният тунинг майстор на Mercedes е подбрал за своето творение и нови 19-цолови колела.

Първите екземпляри, преминали описания фейслифтинг, ще се появят на пазара през март.

Коментари

Анонимен
Koito e karal da pishe Che iqz iskam da si kopyvam Cls 350 2005 godina

bat dido
e v kraina smetka kakvi sa problemite po tezi cls-i ne razbrah 4e tolkova mnogo gi pluete da re4em na edin koito e 2007

Naiden Marinov
znae li niakoi takav na 4asti triabva mi prednica - kapak broniia i farove no da e sled 2008 g tel mi e 0876676624

sladkata
tova e nai qkata kola koqto sam vijdala do sega

me4i
zdraveyte iskam da vi pitam neshto molq po kompetentnite da govorqt! mislq da si kupq nova kola ot magazina do 40 45 hilqdi evro! sprql sum se na mercedes c 220 posleden model & bmw 525 posleden model! ili audi a4 posledniq model mnogo e krasiv! zna4i iskam da znam kolko godini garanciq davat na mercedes i kolko na bmw,a na audito? mersi predvaritelno!

kiro
наистина много прилича на Лексус ДС модел 1993.имам снимки само че е по гладак

varna
Още когато излезе на бял свят през 2004 модела 320 и 350 CLS дизайнери и с пе циалисти че страничната линия много прилича на тунингована Mazda Xedos 6. Екзотичната и легендарна за времето като прототип през 1989 в Япония през 1991 и европа януари 1992 г вече се продаваше а в Щатите оприличаваха Lexus LS на апредницата на Nissan Infiniti това ефакт това не сам го писал аз писана е в няколко броя през 2004-2005 г Дори новата Е-класа копира предницата на Lexus GS а задницата на Lexus LS

bojo
armanco, mnogo si zle. az dva pati sam chupil avtomatici na garancionni mercedesi i mi gi smeniaha bez pari. i pri mercedes niama takova neshto ; po tvoia vina; schupi li se v garancia - novo. ako ste i 100 na zadna da si vdigal - vse taia. ama kato ne si karal takav nov, pone ne se izlagai

4enge
http://www.mercedes-club-bg.com/

брабус
Определено не е сполучлив модел.Вижте продожбите му в Германия,те са хора прагматични и знаят кое е качествено. Лично мнение. [url=http://www.mercedes-club-bg.com/]

Baro
Brando k'va C-edka tyrkalq6? :)

Brando
Интересни коментари !Аз си купих "С"класа през 1995г.Сега е на близо 400хил.и ако ще я сменям ще е Мерцедес.За mobile.de ще попитам Щом не се предлагат лади ,значи ли че са добри ?И още :В Германия колите минават за разход на фирмите и това масово се използва а и има много прагматични баровци които карат кола по за пет - шест месеца и я продават почти на покупна цена !

Baro
opredeleno ne si profesionalist.daje da se kaje nqma6 nikakva informaciq za avtomobili.no vseki si ima mnenie.no ne razbira6 :)

Лаик
Сред толкова много титани на науката и техниката ще дам плахо подчертано непрофесионалното си мнение: Този мерцедес е ГРОЗЕН!!! Притежанието му е чиста проба демонстрация на материално положение и нищо повече! Ужасен дизайн, отблъскваща сапунерка! А що се отнася до качеството на "премиум сегмента" - ауди, бмв, мерцедес - чувам все по-ужасни истории от препатили горди собственици на такива машини, но факт е, че най-много реват от мерцедес - главно от софтуера и бордовите компютри! Аз съм фен на S-класата от 2000г. и на ауди S8 от същия период - после станаха дебели и претенциозни машини! Но аз не съм специалист все пак! :)

kamikaza
kogato stava vapros za ka4estvo sam saglasen sas armani,japoncite sa sas naj visoko ka4estvo.toyota e naj golemijat proizvoditel na avtomobili v sveta,a sa6to taka poznat i kato naj nadejden.tova ne e samo moe subektivno mnenie prosto e dokazano pez godinite i milionite avtomobili koito sa proizvedeni

Armani
Дете мое камикадзе, защо си мислиш, че на хората с пари им доставя удоволствие да им стоят колите по сервизите и да плащат за ремонт?

Armani
А относно скоростните кутии - някой от тях просто са дефектни особено на Е-класите 2002-3 година, а това е скъп ремонт и от сервиза просто ти казват, че е по твоя за да си платиш. Ако нямаш връзки върви доказвай, че не си ти виновен...

kamikaza
deca,mnogo se karate okolo tezi cls-i.tova sa koli za hora s mnogo pari.na tjah podrajkata ne im e problem.v bg ima mnogo malko cls-a zakupeni kato novi,vsi4ko e vtora raka.za da funkcionira avtomobila kakto trjabva e nujno da se spazvat opredeleni iziskvanija koito nie balgarite po princip ne uvajavame

Armani
Баро, мойто момче, ти пак не ме разбра. Не става дума за само скъпа поддръжка, а за дефектни части, евтина изработка и много ремонти на всякакви работи. Аз карам лексус от 2 години и не съм сменял нищо освен масло, филтри, а и накладки също смених. Това е всичко! С аудито, А6, имах толкова проблеми, че не искам да чувам за ауди - то не бяха поплавъци, скоростна кутия, софтуер, климатроника почна да пуши в купето един път, парктроника се бъгваше редовно пищеше без причина, борд компютъра показваше грешна информация за повреди и след като загасиш и запалиш колата се оправя. А относно В202... той е на 13-14 години. Тогава мерцедес още не бяха тръгнали надоло. Падението започна по-късно. Четириочката беше първия гаф - мерцедес, който гниеше след 2-3 години (после ги оправиха). А който е взел японско не е пипнал друго, да знаете!

richi23
Искам да попитам коментиращите тук,дали някой от тях има CLS?Или поне някои,който е купил нова кола от магазина и в момента я кара?Излишно е да се правят коментари за кола,която не си карал 1 година поне! В mobile.de има над 740 CLS-а,закупени след 2007г.,които се продават.Задайте си въпросът "защо"?Явно не са чак толкова добри.

Baro
a i kato gledam qponskata kolegiq vse koito e vzimal qponsko sled tova ne e ostaval hi4 dovolen osven ot djipovete..vednaga se smenq ili s VW ili nekva druga nemska marka..

Baro
az li4no ne sym se vyzpolzval ot garancii tuy kato ne moga da si pozvolq 4isto nova kola..tyrkalqm C=klasa w202 koito ti gi nari4a6 kitayski bokluci kato vijdam konkurenciqta ot sy6tiqt klas naprimer bmw E36 zna4i bmw=to e aborigenski bokluk.Dosega nikoga ne me e ostavql na pyt ili da e pravil seriozni problemi samo.

Baro
Armani tova sys skorostnite kutiq me symnqva malko da se 4upqt tolkoz lesno.trqbva da si golqm amatior za da go napravi6.emi brato 6tom ti se vijda skypa podryjkata 6te kara6 kola po svoy djob vse pak AUDI BMW MB i nqkoi drugi marki sa hora s golemi bankovi smetki..pik i na Lexus e o6te po skypa podryjkata nz 6to.. a za qponskite 4asti da ne govorim..izob6to ne se namirat..mng sa redki..a otnosno F1 mercedes za 2007 se predstaviha nay dobre a za6to pri hamiltyn nqma6e nikakvi povredi???zna4i rabotata e tam 4e Kimi raykonen kara na poraziq vse pak trqbva da kara malko i s akyl...kakto pravi hamiltyn..za 2007 hamiltyn bew6e pilot nomer edno..nali?i za6to na tvoqta marka Lexus ''maykata'' toyota sa vse na poslednite mesta??

Armani
Само погледнете мерцедес във формула 1 :-D Жалка история са те - такава антиреклама си направиха с формулата, че няма накъде. Райконен преди години го глобиха, че си хвърли волана с гняв на земята... ама как няма като всяко състезание нещо се поврежда :-D А къде са ауди във формула 1, фолксваген, ами порше? Те по-умно постъпиха от мерцедес та да не се излагат като кифладжии

Armani
Ти възползвал ли си се от гаранционно обслужване някога? Знаеш ли колко пари ще ти струва? Сериозните повреди обикновено ти ги приписват на теб и ако например ти се счупи скоростната кутия ще ти кажат, че е по твоя вина и ето ти 15000 от джоба. Но не става дума за пари, а за загубено време и нерви и ужасно обслужване от некадърници. Повече никога няма да пипна ауди вервайте ми - това не са коли, а само реклама и опаковка! Мерцедес са същите! БМВ е друго нещо... Защо, според вас, цлс-ите изчезнаха от софийските улици - уникални боклуци? На картинката са много хубави... Фирмата не може да спре модела, а може само да го обновява и рекламира защото иначе ще понесе големи загуби както на пари така и на имидж.

Агента
Кви са теа лагерни колички.. карайте Лада седмица :)

Baro
Lexus-garanciq za tehnika/probeg-3 godini/100000km. Gar. sre6tu koroziq-12godini.Gar. za mobilnost-3 godini.Interval na servizno obslujvane-15000km/1godina. Mercedes-garanciq za tehnika/probeg-2 godini/nqma.Gar sre6tu koroziq-30 godini.Gar. za mobilnost 30 godini.Interval za serv.obslujvane-spored pokazanie/2godini. Armani pravi si izvodite ot predi6nite redove.Horata ot Daymler nqma6e da davat takiva visoki garancii ako ne sa sigurni v svoite produkti..a i noviqt deviz na mercedes e mng podhodq6t:''Zvezdata gree vinagi nay-otgore''!

Baro
ujasen pi6e6 pilni gluposti.pyrvo za 1-2 godini ako taq kola prave6e tolkova pari za remont ne sosbvenika a firmata vzima razhodite.2ro horata 6te se otkajat ot toq model i firmata 6te go spre vmesto da go podnovqva.3 Armani i mislq 4e i ti nqma6 pravo tuy kato samo pri naslednika na w124-w210 ima6e nqkakvi defekti..no ne krizisni vse pak..i ne mi hvali tiq lexusi te za men sa edni imitatori na mercedes!6ti tam primer za tvoqt lexus i ''kitayskiqt'' bokluk mercedes.

Ужасен
Мале, вие много картинки и телевизия гледате! Имам чувството, че тука пишат хора, които използват градския транспорт... толкова сляпи мнения не съм виждал Тоти, не като се качиш, А СЛЕД КАТО СИ КАРАЛ 1-2 ГОДИНИ тогава можеш да говориш и тогава мнението ще ти е друго след като си дал 20000 лева за ремонти.

знам от опит
мерцедес имат такъв контрол на каечството, че е трудно да се промъкне някакъв фабричен дефект. щом се оплачеш и отидеш да те ремонтират в гаранция, може да се проследи кой работник е сглобявал тази част. шефът на отдела го привиква след първите три допуснати грешки, след което го уволнява. а и заплатите са такива, че няма кой да мрънка за пари при швабите

Toti
[b]Izcqlo podkrepqm Stanislav i bez da znae6 ne govori, sled kato se ka4i6 v noviq CLS 63 AMG moje6 da govori6

rubinat
супер е ;)

Armani
Мерцедес - много пари за китайски боклук! Последния здрав мерцедес беше 124-ката, а от там нататък само лайна. Качеството е под всякаква критика - дефекти и евтини материали там където не се вижда. Иначе на картинка са страхотни - най-добрите (само да не са без джанти и прагове щото са като хюндаи). Лексус са 100 пъти по-качествени от мерцедес!

Baro
Saso noviqt Jaguar ne e konkurentnata na CLS a na E klasata i kompaniq..pyk noviqt ne me kefo mng mng kato dizayn samo interiora...starite si bqha po qki..noviqt otpred faroveete nay ve4e ne mi haresvat vse pak li4i si 4e gi pravi Ford..CLS si e po-krasiva nqma smisyl za spor.

Az
Както има една много стара поговорка "Има два вида коли - Мерцедес и всички други останали" правете си изводите . ;)

Stanislav
Ягуара не може даже да се доближи до CLS-a нито като комфорт, нито като динамика Това не е автомобил - това е произведение на изкуството!!!

Saso
Сравнение с новия Jaguar е като рикша :p

Baro
Rumene ima6 pravi..naistina CLS e mng krasiva kola no skoro Audi Bmw i Porcshe 6te mu izkarat konkurenciqta ;).I VW se opitva ne6to oba4e az mislq 4e Pass CC ne e v klasa na CLS

Румен
Това е една от най красивите коли на пазара и още доста време ще остане такава

comments powered by Disqus