Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes CLS Shooting Brake: Мелез

03.07.2012 11:03
Туит

Mercedes публикува официалните технически характеристики и фотографии на CLS Shooting Brake. Новият модел ще се произвежда в Зинделфинген, където се сглобяват C-класата седан, E-класата седан и комби, S-класата, CLS и CL моделите.

CLS Shooting Brake дебютира като прототип по време на автомобилното изложение в Пекин през 2010 г., а в края й Mercedes официално потвърди серийното му производство. Пазарната премиера на нестандартния автомобил, който на практика представлява T версия на CLS, е планирана за края на тази година.

Предницата е идентична с тази на купето с четири врати, но задната част придава на CLS Shooting Brake индивидуален характер. Колкото и да е сходен като концепция с комбитата, новият модел на Mercedes притежава значително по-динамична странична линия благодарение на силно скосените задни колони. Задният надвес е повече от внушителен, което дава капацитет на багажното отделение от 590 литра в стандартната конфигурация до 1550 литра при сгънат заден ред седалки.

Четири двигателя ще работят под капака на стандартната версия. CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY разполага с 2,1-литров четирицилиндров мотор, който генерира 204 к.с. и 500 Нм и ускорява дългия 4956 мм автомобил от място до 100 км/ч при налични 7,8 секунди при максимална скорост от 235 км/ч. CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY е оборудван със значително по потентния трилитров V6 дизел (265 к.с. и 620 Нм), при който класическия спринт се изпълнява за 6,6, секунди, а максималната скорост достига типичните 250 км/ч.

Бензиновата гама започва със CLS 350 BlueEFFICIENCY, чиито 3,5-литров V6 гарантира ускорение от място до 100 км/ч за 6,7 секунди при максимална скорост от 250 км/ч благодарение на своите 306 к.с. и 370 Нм. Върховата спецификация CLS 500 BlueEFFICIENCY пък разполага с 4,6-литров туинтурбо V8, който може да се похвали с 408 к.с. и 600 Нм. При него максималната скорост също е фиксирана на 250 км/ч, но при класическия спринт летвата е вдигната на 5,3 секунди.

И четирите двигателя са оборудвани стандартно със седемстепенната автоматична 7G-TRONIC PLUS трансмисия и старт/стоп. CLS 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY и CLS 500 4MATIC BlueEFFICIENCY пък се предлагат с двойно предаване.

CLS Shooting Brake ще се сдобие и с AMG версия, която ще разчита на познатия 5,5-литров V8. Стандартната й конфигурация ще разполага с 525 к.с. и 700 Нм, но AMG Performance пакетът вдига мощността до 557 к.с., а въртящия момент – до 800 Нм. AMG Speedshift MCT седемстепенната трансмисия замества стандартния вариант, което би трябвало да гарантира на CLS Shooting Brake 63 AMG ускорение от място до 100 км/ч за под 5 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus