Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes Concept A: Бъдещето на A-класата

07.04.2011 12:00
Туит

Mercedes ще ориентира новата A-класа към сегмента, в който се подвизават Audi A3 и първата серия на BMW. Продуктовата версия ще се появи на пазара през следващата година, а прототипът Concept A – на автосалона в Шанхай още този месец.

Ако се съди по визията на прототипа, то новата А-класа ще се отърси от кубичните форми, които са характерни за минивановете, и ще се ориентира към далеч по класическия хечебк дизайн. По всяка вероятност обаче серийната версия няма да има толкова агресивна странична линия, тъй като това неминуемо ще се отрази върху пространството в салона.

За база на бъдещета A-класа Mercedes ще използва новата MFA платформа с окачване тип McPherson за предната ос и многозвенно отзад. Съществено внимание е отделено и на интериора, като голяма част от материалите ще бъдат заимствани директно от C-класата.

В салона на прототипа пък впечатление правят осветлението на контролните уреди и на вентилационните отвори, интегрираният смартфон, който може да се контролира директно от COMAND системата както и системата за предотвратяване на евентуален удар, комбинирана с адаптивен спирачен асистент.

Под капака на Concept A работи двулитровия BlueEFFICIENCY турбомотор, който генерира 210 к.с.. Той ще задвижва предните колела посредством компактна скоростна кутия с два съединителя. Що се отнася до серийната версия, то първоначално тя ще използва познатите четрицилиндрови дизелови и бензинови мотори от C-класата, но монтирани напречно. В бъдеще не е изключено да се появи и AMG вариант с 320 к.с. и двойно предаване.

Коментари
comments powered by Disqus