Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes E 300 BlueTEC HYBRID: Електрическа печка

05.03.2010 10:19
Туит

През 2011 г. Mercedes-Benz ще атакува пазара с първия дизелов хибрид от високия клас. Моделът E 300 BlueTEC HYBRID ще има среден разход от 4,1 литра за 100 км пробег.

Новината за дизеловия хибрид на Mercedes идва успоредно с тази, че Daimler е гласувал бюджет от 2 милиарда долара на Mercedes-Benz за разработка на нови батерии и по-ефектвни двигатели с вътрешно горене.

Хибридната Е-класа ще получи четирицилиндровия дизел от Е 250 CDI (2143 куб. см), чиято максимална мощност достига 204 к.с. Той ще бъде комбиниран с електромотор (15 кВт), като в резултат мощността на силовия тракт нараства до 224 к.с.

От Mercedes-Benz предвиждат и изцяло електрически режим на работа за кратки градски пътувания, но на този етап не дават информация за пробега. За сметка на това разходът на E 300 BlueTEC HYBRID е фиксиран ясно и категорично на 4,1 литра, а емисиите CO2 – на 109 г/км, което е повече от добро постижение с оглед на сегмента, в който попада Е-класата.

„E 300 BlueTEC HYBRID е поредното доказателство, че ние конструираме най-ефективните автомобили в света”, коментира д-р Томас Вебер, член на борда на директорите в Daimler. „Ефективността е ядрото на нашата развойна стратегия, която прилагаме непрестанно, следвайки формулата „прецизна работа, съчетана с нисък разход”. Това ни позволява да изпълним очакванията на клиентите, а те са за изключително високи нива на екологичност, които обаче не са за сметка на сигурността, комфорта и динамиката.”

Коментари
comments powered by Disqus