Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes E-класа Cabrio: Официално

17.12.2009 11:38
Туит

Daimler публикува официалните технически характеристики и фотографии на E-класата във версията кабриолет. Четириместният модел ще се предлага в седем модификации на пазара в Европа, като старта на продажбите е планиран за 11 януари.

Въпреки че кабриолетът на E-класата ще се появи в дилърската мрежа на компанията в началото на 2010 г., официалната пазарна премиера ще бъде през март. Тя ще съвпада с автомобилния салон в Женева и естествено, със старта на сезона при кабриолетите.

Под капака на новия модел ще работят седем мотора в мощностния диапазон от 170 до 387 к. с. Бензиновите са E200 CGI (184 к. с.), E250 CGI (204 к. с.), E350 CGI (292 к. с.) и E 500 (V8 с 388 к. с.), а дизелите - E220 CDI (170 к. с.), 250 CDI (204 к. с.) и E350 CDI (231 к. с.).

Шест от тях попадат в изискванията за BlueEFFICIENCY, като единствено 5,5-литровият E 500 не отговаря на екологичния статут. Това е възможно благодарение на електрическото сервоуправление и горивни помпи, които функционират само при необходимост, гумите с ниско съпротивление на търкаляне, системата за контрол върху работата на генератора и коефициентът на челно съпротивление от 0,28, което е рекордно постижение за класа.

Една от уникалните характеристики на новия модел е системата AIRCAP. Тя отстранява само с натискането на един бутон завихрянията на задния ред седалки с помощта на подвижния дефлектор на челното стъкло. Активацията й е възможна при скорост не по-висока от 160 км/ч, но функционира без проблеми до достигането на максималната скорост за модела. AIRSCARF системата пък загрява въздуха около главата и врата на пътниците, което е изключително ценна опция при свален покрив. Гюрукът се отваря или затваря автоматично приблизително за 20 секунди при максимална скорост от 40 км/ч. При свален покрив обемът на багажното отделение е 90 литра, но при спуснат то нараства на впечатляващите 390.

Седемте въздушни възглавници и коланите с притягане и с ограничител на опъна са стандартни за модела, а специалните подглавници, които пазят водача и спътниците му от контузии на врата и главата, се предлагат в базовото оборудване, но само за предния ред седалки. Системата ATTENTION ASSIST, която отчита сънливостта при шофьора, PRE-SAFE системата за предупреждаване за евентуален инцидент, интелигентните светлини и DISTRONIC PLUS системата за контрол на дистанцията с движещия се отпред автомобил допълват мерките за безопасност, взети от Mercedes.

Кабриолетът на E-класата е четвъртият представител на серията след седан, купе и комби версиите.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus