Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes E-класа: Така изглежда Т-моделът

24.09.2015 14:21
Туит

Ние разполагаме с най-нова информация относно новите системи за подпомагане и най-новите снимки на прототипа

В момента Mercedes тества новата E-класа, която ще дебютира през 2016. Ние разполагаме с най-нова информация относно новите системи за подпомагане и най-новите снимки на прототипа на предстоящия Т- модел за 2017.
Досега бъдещата E-класа беше представена само като седан, а сега фокусът е насочен към T-модела. Комбито, което ще стъпи в търговската мрежа през 2017,  разбира се, е базирано на седана. Различия откриваме в кармата - леко наклонен покрив и спойлер на покрива.

Останалото е както в "нормалния" нов Mercedes E-класа. Радиаторната решетка е изправена срещу вятъра, фаровете достигат до калниците. Изпод решетката наднича престилка в нов стайлинг, като в средата се разширява допълнително със сплитер. В по-големите закръглени отвори са разположени фаровете за мъгла.
В близък план съвсем ясно се открояват по-дългото междуосие, по-дългият капак и по-широката следа. Прототипът показва нова линия на покрива, както и наистина плосък капак на двигателя. Прозоречната линия леко се издига нагоре и насочва погледа към багажника, който изглежда доста по-малък и наклонен надолу към пътя.

Новият Mercedes E-класа е базиран на платформата на C-класата

Като цяло изглежда, че купето на новата E-класа е изместено по-назад. Когато E-класата стъпи на пазара през 2016, тя не само ще бъде по-динамична, но и с подобрен коефициент на челно съпротивление. Обемът на багажника няма да е по-голям, както и при C-класата, а стандартният резервоар ще трябва доста да се посвие.

Mercedes E-класа (W212) е на пазара от 2009, през 2013 моделът претърпя екстремна мащабна реконструкция. Според Mercedes тази иновация е струвала на компанията 1 милиард евро. Новото поколение на E-класата от 2016  ще се базира на модифицираната платформа (MRA) за задно задвижване на сегашната C-класа. Благодарение на тази нова платформа, която между другото е от алуминий, E-класата е успяла да редуцира теглото си с някой друг килограм. Общото тегло на модела ще възлиза максимум на 1,5 тона. Платформата на Mercedes - Rear Wheel Drive Architecture (MRA) позволява лесно преминаване към  алтернативни задвижващи системи, като например електрически двигатели или хибридни системи.

Трилитрови редови шестцилиндрови бензинови и дизелови двигатели

Както при новия Mercedes S-класа и моделите CLS, E-класата ще може да предава мощността посредством деветстепенна автоматична трансмисия. Що се отнася до задвижването, E-класата се обръща към собствената си палитра двигатели. Трилитровият дизелов агрегат с вътрешното обозначение OM 656 от началото на 90-те години, отново се завръща при Mercedes, вече като редови шестцилиндров. В никакъв случай от чиста носталгия, а защото трилитровите W124 бяха на практика вечни, дори след безмилостна експлоатация. Както и при BMW, новите звена са изградени на модулен принцип в 0,5 литрови идентични цилиндрови единици, като три-, четири- и шестцилиндрови.

След 2017 трилитровият бензинов ще стъпи като шестцилиндров редови (M256). И двата шестцилиндрови редови двигателя ще бъдат само с битурбо компресори в диапазон на мощност до 430 к.с. Към тях се присъединява двулитровият четирицилиндров бензинов мотор (M254), както и неговият дизелов еквивалент (OM654). Но не се притеснявайте, V8 агрегатът в новия Mercedes E-класа не е в забвение, той ще бъде модифициран по отношение на мощност, разход и чистота на емисиите

E-класата изглежда по-широка и по-ниска


Интериорът на Е-класата също е ревизиран, моделът е обновен с голям сензорен екран с нова конфигурация на менюто, бутоните на волана са преразгледани. Augmented Reality значително ще подобри навигацията, като интеграцията Car-Play на смартфон е еднакво приложима както за Apple, така и за Android. Предполага се, че E-класата заимства интериорния дизайн на C-класата, но централната конзола е по-широка и по-висока. 

Иначе, E-класата стартира както обикновено и в други версии на каросерията. Комби, като T-модел, се очаква да се появи на пазара през 2017, няма да липсва и версията AMG, нито пък четириместният кабриолет и купето.

Нови системи за подпомагане на Mercedes E-класа

Новият Mercedes E-класа гарантира повече сигурност и комфорт на пътя, така E-класата разполага с различни системи за полуавтономно шофиране.

Новост на борда е Intelligent Drive next Level-  пилот, който функционира посредством стерео камера и радарни сензори: Pilot Distronic за отстояние, поддържа контакт със системите за управление и поддържа автоматично не само правилната дистанция спрямо автомобила отпред, но и скорост от 200 км/ч. Stop&Go-пилотът изпълнява функцията си до 130 км/ч. Highway-Pilot е активен до 200 км/ч и предоставя възможност в ситуации на задръствания по магистралите и автоматично удължава потеглянето. В комбинация с Comand превключваемата функция на пилота за ограничаване на скоростта с помощта на камера или навигация разпознава ограниченията на скоростта и коригира автоматично разрешените лимити, например, 50 км/ч в населените места и 100 км/ч по републиканските пътища. Drive-Pilot е полуавтономна система, която винаги и по всяко време може да замени водача.

Ново в E-класата е и активна спирачка с функция кръстовище. Системата идентифицира опасности от сблъсък, включително при напречно движещи се автомобили и пешеходци и автоматично активира спиране. Aktive Brems-системата е активна при движещи се обекти в диапазон на скоростта от 7 до 250 км/ч, а при стационарни обекти може да реагира от 7 до 70 км/час. При оптимални условия, тя е в състояние да предотврати сблъсък с неподвижно превозно средство или сблъсък с пешеходци до скорост от около 65 км/ч. Функцията кръстовище може да предотврати инциденти с напречно движещи се обекти в зависимост от ситуацията в скоростен обхват до около 50 км/ч.. В сценария задръстване, без алтернатива за промяна на посоката, активната спирачка автоматично действа дори до 90 км/ч.

Друга нова функция е асистентът за маневриране: Ако водачът чрез движение на волана инициира маневра за разминаване, системата поддържа това желание за отклонение и прецизно изчислява допълнителните кормилни моменти. Те помагат на водача да избегне сблъсък с пешеходец и след това улеснява безопасното връщане на автомобила в правилната лента за движение.

Новата E-класа има опция за дистанционно паркиране посредством App. Освен това благодарение на Car-to-X, базирана на радиотехниката, Е-класата ще може да поддържа връзка с други автомобили и по този начин да се предпазва от опасности. Смартфонът може да се използва и за отваряне на вратите, необходимо е само да се доближи до ключалката и колата се отваря.

На борда са и познатите системи активен асистент за поддържане лентата за движение, асистентът за мъртвия ъгъл и Pre-Safe Plus, всички те са разработени и функционират на база сензори. Интегрираните в страничните задни колани въздушни възглавници са заимствани от S класата.

Коментари
comments powered by Disqus