Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes F1 W07: Най-големият!

21.02.2016 11:16
Туит

Световните шампиони от Mercedes публикуваха първата визуализация на новия F1 W07, който е основният претендент за титлата. Най-съществената промяна спрямо предшественика е в областа на еърбокса.

Двигателите отново ще са определящият фактор във Формула 1. Това поставя Mercedes за трети път в ролята на абсолютен фаворит за спечелването и на двете титли, но за целта и F1 W07 трябва да е крачка напред спрямо F1 W06.

Отличителните белези на автомобила са значително по-големият еърбокс, което е в разрез с тенденцията за оптимизация на охлаждането на задвижващите системи, модифицираните радиаторни кутии и новото задно окачване. Изпускателната система е решена като при Ferrari - основна тръба за изгорелите газове и една по-малка под нея за разтоварващия клапан.

На този етап германците публикуват единствено компютърните визуализации на F1 W07. Официалното представяне на автомобила ще бъде в понеделник, когато започват предсезонните тестове на "Каталуня".

Коментари
comments powered by Disqus