Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes G 320 CDI: Кубът

24.10.2007 12:10 45
45
2571817093
Туит

Архаизъм? Вчерашен хляб? В никакъв случай: 28 години след началото на производството на модела, Mercedes продължава да поддържа класиката в своята гама в отлична форма. С модерния си трилитров V6-дизел, G 320 CDI дори се превръща обективно погледнато в най-добрата G-класа на всички времена.

Ъгловатите форми на каросерията на този ветеран са далеч от всички тенденции в развитието на модата в автомобилния дизайн, придават на G-класата неповторим характер и обещават качество, направено като за вечността. Именно това са и добрите стари ценности на Mercedes, пренесени в новото време. Който се вгледа по-внимателно, ще открие някои модерни детайли като биксеноновите светлини с променлив ъгъл на светлинния поток и новата графика на стоп-светлините. Със своята извънредно ефективна система за постоянно задвижване на четирите колела и трите напълно блокируеми диференциала, моделът отдавна се е прочул като един от най-добрите „катерачи”. Единственото, което липсваше до момента на G-класата, беше двигател, който освен мощна тяга да осигурява и балансиран набор от други качества.

Двигателят е добре познат от гамата на Mercedes

Двата бензинови V8-двигателя на G 500 и G 55 AMG безспорно се представят фамозно във всяко възможно отношение, но жаждата им за гориво е способна да се мери с тази на камила след едномесечен поход в пустинята. Двата дизела пък са или прекалено слаби (какъвто е случая с 2,7-литровия петцилиндров агрегат на 270 CDI), или пък са много тежки и правят водимостта на автомобила по-тромава (при четирилитровия V8-мотор на G 400 CDI). Отскоро обаче автомобилът може да бъде поръчан с V6-дизелов двигател във версия G 320 CDI, който вече ни е отлично познат от куп други моделни линии на Mercedes.

Сякаш на шега, двигателят осигурява на ръбатия колос дискретна, но могъща тяга и разполага с резерви дори при темпо от порядъка на 160 километра и няма никакви проблеми да тегли яхта или съоръжение за превозване на коне. В комбинация с невероятните възможности извън пътя, това задвижване превръща „кубчето” в наистина универсална машина. Напълно в съзвучие с характера на автомобила, докато при останалите модели на марката V6-двигателят притежава изумително фини маниери и работата му трудно може да се различи от тази на бензинов мотор, в G-класата той се представя по-дрезгав и първичен, но никога груб.

Архаично поведение на пътя

Енергичният звук и леките вибрации подсилват автентичното усещане в автомобила, без да създават дискомфорт, трудно може да се каже същото обаче за аеродинамичните шумове при висока скорост, когато каросерията с аеродинамика на електрически трафопост отчаяно се опитва да се справи с напора на насрещната въздушна струя. Поведението на пътя също ясно показва, че навремето автомобилът е конструиран най-вече като професионална машина и не е бил предвиден за повече от 100 к. с. Наред с мощното странично накланяне на каросерията при всяка промяна в курса на движение, е налице нестабилно праволинейно движение, което налага чести корекции с волана. Звучи доста архаично за автомобил с цена около 150 000 лева. Но пък става дума за класика, която няма как да бъде сравнена с друг модел на пазара.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Коментари

Анонимен
http://www.youtube.com/watch?v=9oJfS6nsOMo&feature=related

Анонимен
taka 6i va iznese sas va6te toyotki

Анонимен
http://www.youtube.com/watch?v=PGBvwmU4JFY&feature=related

Анонимен
http://www.youtube.com/watch?v=CpxxMfpVFpM&feature=related

Анонимен
pe6kiiiiiiii

Анонимен
niakoi da dobavi komenthttp://www.youtube.com/watch?v=CpxxMfpVFpM&feature=relatedar

Анонимен
do vsi4ki kompetentni pe6ki s avtomobili po spisania i klip4eta i me4tihttp://www.youtube.com/watch?v=Tg_9dD0R-NU&feature=related

Анонимен
seriozno e bakano s mirhttp://www.youtube.com/watch?v=Tg_9dD0R-NU&feature=related izlivi kompetenti

Анонимен
http://www.youtube.com/watch?v=Tg_9dD0R-NU&feature=related

тойота ленд круъзър 200
Тойота има модел, който не случайно се нарича "краля", фолксвагените като туарег първо поколение също има някакви награди за оффроуд, да не забравяме и джиип, които са доста здрави. Мерцедес Г-клас са добри автомобили, но и доста скъпи, затова доста скъпарските джипари като ленд роувър не ги споменавам.

IP
Превърнали сте форума в бърборилня. Това е уникален джип за трудно достъпни местноти калища, блата, лов и т.н. Никои там не го интересува колко звезди има на Euroncap. Нека някой от изказалите се тук да посочи друг джип който може да изкачва наклон с такъж градус като G-klasse. Колата има специфично приложение което явно някой хора тук не го разбират. Да си карат лигавите сувчета и да си купят гумени ботуше, че не се знае в коя локва ще закъсат.

Aнонимен
kupete si tank :)

Kaiser
кой ти ходи в пустинята с Ленд круизър бе ? Всички ползват Ленд роувър Дефендър или 109 защото е сравнително лесен и прост за подръжка на южния полюс пък я има 10 джипа я не

G classic
Аз мисля че G class-ата е една много добра машина. Това че не се променя дизайна външно не означава че модела не се модернизира. За всички безвкусни посредственяци препоръчвам да четат малко повече, за Ваша информация G class прави поне по един фейслифт на 2 години, това не го правят и японците в този сегмент на 4х4.Няма да говоря за двигателите по колко дизелови и колко бензинови агрегата предлага гореспоменатият модел.... Всички почитатели на "Лексъс" Hybrid,"Инфинити" и "Х6" просто немогат да загреят за какво става дума.

jivko
nissan patrol 4800 vtc super safari

8888
олеее,кой ви е дал право да пишете въобще?! тук става дума за най-великия джип правен някога,заедно с рендж ровър,това са просто легенди,и тези по-квадратни форми ги отличават от другите боклуци приличащи на комбита из пътя. G клас извън БГ си взима всеки който може да си го позволи,и харесва джипове,отделен въпрос е че тук само мутрите са с такива финансови възможности.само се поинтересуваите колко от филмовите звезди,изпълнители и други известни лица карат G-класата. като искате "модерни" джипове взимаите си X5/ML/Q7,но който иска нещо класно,взима G.

Jeep
До всички пичове писали дотук, с риск да разбуня духовете искам да направя едно пояснение макар и доста по-късно, за което спомена и Борис. Моля спрете да коментирате кое е "Джип" и кое "SUV" и разберете джип или по-точно Джийп (JEEP) е търговска марка, която се ражда през втората световна война с легендарния Уилис, който е първия автомобил със задвижване на четирите колела, който е притежавал уникални технически качества. Новите модели и до ден днешен продължават традицията да предлагат едни от най добрите системи за задвижване на четирите колела (но това е друг въпрос, направих малко отклонение). Та от там тръгва и нарицателното, което използвате всички вие "джипка". Така че не се убеждавайте един друг кой какво да харесва, кой бил глупак, кой комплексар и т.н. всеки модел автомобил 4х4 си има и предимствата, и недостатъците. Спрете с безмислените коментари! Благодаря за вниманието!

ilian
LEXUS ,ne si li 4uval termina luksozen SUV daje mnogo biznesmeni v BG predpo4itat mercedes GL-class ,naprimer,otkolkoto neiziskania land cruiser sega vseki sobstvenik na mercedes M-class i na GL-class mogat da poru4at off-road pro technik,koqto pravi maksimalnata dulbo4ina na gazene 600mm

MAKDIMAN
E IZLUSHAX DOSTA GLPOSTI OT STRANA NA LEXUS,NORMALNO E KATO E CHEL SAMO ZA TOYATO DA NE ZNAE I NESHTO ZA DRUGITE KOLI.ZA BEZOPASNOST ZA G-CLASS-ATA DA NE GOVORIM IMA VS SISTEMI ZA SIGORNOST KOITO IMA TOYOTA DORI KOITO I TOYOTA NQMA A DO KOLKOTO DO VOZENETO SI LICHI CHE NIKOGA NE SI SE KACHVAL V TAKAVA KOLA ZA SVIRENETO VUV VRATITE VAJI SAMO ZA VOENITE MODELITE MINALI PREZ MINA OT 1979 .A AKO ISKASH DA VIDISH NESHTO ZLO ZA KOETO DORI I NE SI CHUVAL ZASHTOTO SI PREKALENO OGRANICHEN PO INTERESUVAI SE ZA G55 AMG 507 HP ILI G 12 BRABUS 6.3 A PAK NEKA DA E KUBCHE!!!

G-class
абе брато-лексус- G-класата никога не е била SUV тя си е чист джип .а тънките вратички че ги видиш през крив макарон отвътре.ти ако си карал некога кола аз съм трамвай

hunter
ei lexus vzemi glatni edin aspirin i si lqgai s tia Cruiseri.Xodat na poxodi s toyoti shtot nqmat kinti da si kupat G klas ov4i krak.

lexus e tap
xaxxa ti lexus si edin ot nai prostite xora koito sam vijdal da pi6at .ti mauumen li si ili da kakvo mi gi xvali6 tezi smotani tiyoti 2008 godina model prili4a na ko4ina vanka po grozen jip ot land cruzer nesam vijdal.g klasata si g klasa teq koito gi karat sa mnogo po napred ot tebe s texnologiite i znaqt kakvo e nai dobroto ot qponsite avtomobili nai dobre e honda razbrali tapak tezi toyuoti sa palen rezil kato nemskoto nqma i nai ve4e kato mercedes parvata i posledna kola na tozi svqt.

miro
4e e prost toq lexus SAMO touareg x5 q7 i g klasa be kaval

LEXUS
Hei,270 cdi :-D , Nikade ne sam kazal,4e tia ,koito karat G-klas sa kompleksari!!!!Neshto si se obarkal seriozno!No ti sled kato ne si kompleksar zashto karash kvadraten djip ,s tehnologia na 30 godini ,s tanki vratichki ,s bezopasnost otpredi 1 vek,toest lipsa na vsiakakva bezopasnost,tesen djip,shumen i klatesht se???? Dali zashtoto ti e udoben ili zashtoto iskash da badesh zabeliazan,ta dori i s nai-groznia djip??? Sled kato tvardish neshto,pone dai fakti v potvarjdenie na tezata si.Spored men ne mojesh da dadesh adekvaten otgovor. Da karash djip ,model na 30 godini ozna4ava ,4e si dosta dezinformiran,pri polojenie 4e na pazara se prodavat jestoki novi modeli djipove,kato Land Cruiser ili NIssan Patrol. Sam si otgovori na vaprosa,zashto v KFOR karat samo Toyota Land Cruiser i Nissan Patrol,a ne karat 30 godishni modeli G-klas?? I ti do den dneshen niakoi v pustiniata da hodi s G-klas vidial li si--Ne.Vsi4ki hodiat samo s Toyota Land Cruiser,zashtoto e nai-zdrav i prohodim djip!! V Afganistan,Irak,Libia--Navsiakade pri nai-tejki uslovia karat samo Toyota Land Cruiser,nikade ne karat trafoposta s vrati kato vestnici G-klas!G-klas moje da e BIL dobar djip,no predi 30 godini,sega ne sme 1970-ta,a 2008-ma!Tehnologiite se promeniha i naprednaha.Ako vsi4ki razsajdavaha kato teb,niamashe da ima progres i oshte shtiaha da karat karuci. RAzbra li? A ti nikade ne si spomenal zashto karash djip s forma na trafopost?? Bez vsiakakvi merki za bezopasnost v nego?? Patno povedenie-losho,tesen i taka natatak ,pri polojenie che na pazara ima savremenni djipove,koito se polzvat v cial sviat i po nai-tejkite uslovia??? AIde kaji 1 pri4ina pone , zashto karash moralno ostarial djip,osven zashtoto iskash da izpaknesh po niakakav nachin. Ili prosto ti haresva retro-dizaina na 30 godini ili ti haresva djipa da se klati klati kato lodka v morska buria ili ti haresva da ti vibrira ili da ti sviri viatara prez tankite vrati4ki.Ako ti haresvat tezi anti-pokazateli, si e tvoe razbirane za tova kakvo triabva da predstavliava edin djip prez 2008-ma godina za 150000leva!

LEXUS
Hei Ivane,ia pro4eti na kakvi ceni varviat stari Land Cruiser-i ,na cenite na stari G-klasi,ta i po-skapi. AZ PITAM ZASHTO V PUSTINIATA I NA SEVERNIA POLUS HODIAT SAMO S LAND CRUISER??? A NE SAS MORALNO DEGRADIRALITE G-KLAS????/

Борис
G-класата е най-добрата високопроходима кола на мерцедес, но ако се говори за здравина на купе, двигател и ходова част то Range Rover И NISSAN PATROL са наистина доказали се всъдеходи и не казвам "джипове" защото легендарния Вилис от втората световна война единствено носи това име:) не се карайте за смехотворни неща винаги се намират хора които да харесват и стари и нови като технологии всъдеходи затова хората са различни едни предпочитат лада нива, други мерцедес G клас трети нисан патрол:)

ivan
hey leksus ti snaeshli ce mercedes g klasa na 20 godini se prodava za 25000 leva. a toyota i vsichki ostanali izmislei modeli sled desetina godini zagubyat stoynostta si i se prodavat 4,5 piti po evtino ot pirvonacalnata cena

mg
momcheta..mercedes i vsichki ostanali, ostavete tija japonski baraki,imat lamarina kato vesnik

270 cdi
ei pi4aga (lexus) kakto ve4e kazah - hapni edin sandvi4 , 4e ti e padnala krvnata zahar i povtarya6 edno i s6to - ne obvinyavai horata 4e sa kompleksari-nie si karame groznite kvadrati , jiveem si jivota, i ne te nasilvame da si kupuva6 G. tuk prosto spodelihme za6to ni haresva i za6to karame G, za sjalenie kompleksara si ti , no po lo6oto e 4e mnogo ti li4i aide ss zdrave

LEXUS
Kiro,безспорно си по-прост от валдес.Но имаш ли да кажеш нещо съществено,освен да обиждаш,което е безполезно.Щом квадратите за тебе са красиви джипове с форма на трафопост ,е твое мнение ,но отдавна не живеем в 1970 година.Аз не се кефя нито на голф,нито на Туарег,най-малкото защото Туарег не е истински СУВ.И споменах 10000 пъти,че Г-клас не е съвременен СУВ,той е морално деградирал и в България тези Г-клас ги карат по градовете,а не в планината,където им е мястото.И ги карат по градовете не защото са удобни,безшумни и безопасни,а защото са именно грозни,все пак като караш джип с аеродинамика на трафопост в града е интересно,но не и естетично ,нито практично,прекалено са ти тесни границите на разсъждение за да разбереш.А ако всички мислеха като теб,нямаше да има нови модели коли,нямаше да има прогрес и т.н.. Това,че фирми като мерцедес и Лада не влагат пари в подмяна на старите си 30 годишни модели никак не е за похвала.А това,че ти липсват думите, ти личи от цялото мнение.А според теб Г-клас е модел ,който няма да изчезне скоро :-D ,ако иска да изчезва ,той вече е изчезнал,защото никъде по света не карат 30 годишни трафопости с тънки вратички.Продажбите на Г-клас са слаби ,навсякъде в интернет може да провериш.

kiro
Ei lexus ti brat si nai-golemia palia4o i ni6to ne razbira6 tva e model koito niama da iz4ezne skoro,a sum siguren 4e kara6 nekoi utyerpan golf deto struva 2500lv i se 4usi6 ot kude da zglobi6 stotinki da mu turi6 janti na mercedes,taka 4e brat hodi se grumni nekude za6toto G klasata niama 4upene,i na vsi4koto otgore e edin ot nai-krasivite jipove,sa estestveno ti sigurno se kevi6 na touarega 6toto si si tupo golfajii4e deto samo zlobee e gram ni6to ne razbira,vajnoto za tebe e golfarata da leti s 80 km i tva e!!! SME6NIK e takiva palia4eta kato tebe sa mi nai-sme6ni ,balu4e skapano.a we ti si znae6 istinata e golfa bate i tva e.neam dumi za takiva kato tebe!!!

LEXUS
Какъв нов модел на G-klas,бе рамата е същата,конструкцията е същата като от 70-те години,дължина,ширина,всичко е еднакво.Няма нова G-klasa,новата,както я наричаш ти, е с друго табло и тапицерии и нови двигатели,купето е същото като това от 1970 година,окачването също,безопасността също,т.е. никаква.Вратите са му като вестник 7 дни спорт,вътре е по-тесен от Нива и се клати като като параход,те и в статията ти го казват,бе,т.е. изобщо не е безопасен клатещ се джип с тънки вратички и тясно пространство,а вътре е доста кофти като е шумен като че ли караш трактора на дядо ти от село.Няма нов Г-клас,това че са му сменили таблото вътре не го прави нов,бе умник,конструкцията ,ходова част,безопасност,всичко му е от 1970 година,т.е. пълна пръчка.

LEXUS
И какъв мит е Г-клас,мит е Тойота Ланд Крюзер,затова само той се ползва по най-тежките условия в света.А която и кола да я продаваш 30 години,все ще има тесногръди простаци от село,които да си я купят,и лада се продава все още 7 серия и се купува, и нива се продава още и се купува,точно както същото дърво Г-клас.Само че това го правят само просташките фирми като Лада ,Г-клас и той е в тоя кюп.За 30 години Офф-Роуд технологиите също се развиха много,те не са статични.Да продаваш джип на 30 години технология,значи се подиграваш с клиентите си.Пример в индустрията и еталон за джип е само Тойота Ланд Крюзер и Ланд /Рейндж/Ровър.А тойота модернизират джповете си и отново ги продават за много пари,Ланд Крюзер е 200000лева,но е истински модерен офф-роуд джип,а не деградирал морално остарял 30 годишен Г-клас.Ти чуваш ли се кво сравняваш??Тойота модернизира джиповете си,защото знае как да продава,затова най-продаваният и използван джип в историята е Ланд Крюзер,умнико неинформиран,а не е Г-клас,които продават мижаво на някой и друг балък,защото Г-клас нито е комфортен,нито безшумен,нито удобен,стабилен, и т.н. за да го предпочетеш за градски условия,както правят такива селяни без доводи като тебе,защото у нас такъв джип за 150000лева не си го купуват за гората насело,за където е предназначен,а го карат в центъра на София,за където е тотално неудобен,непрактичен и грозен,неманеврен,шумен и т.н. и небезопасен,защото и те са на твоето интелектуално ниво под кота 0,и просто искат да бъдат забелязани с най-безсмисленото превозно средство за градски условия,каквото е Г-клас.Разбира се и те като теб,няма как да блеснат с акъл,затова се стремят да блеснат с грозен и непрактичен ,морално остарял джип.--Това винаги би направило впечатление,дори и лошо,пък някой дори може да помисли,че се провежда ретро-парад в града. ;)

LEXUS
Ти,след като очевидно си дошъл от село където само такива ретро джипове като Г-клас карат,поне знаеш ли какви МИЖАВИ ПРОДАЖБИ ИМА Г-КЛАС????Ти наясно ли си ,че той почти не се продава.Г-клас е ретро джип единствено за гората,а не за асфалт,че да струва 150000лв.,за тия пари се купува Ланд Крюзер,който е по-проходим,по-здрав,по-нов,модерен,с модерни технологии,безопасен ,безшумен и широк,а не ретро Г-клас, с тънките вратички и клатещи се като люлки за деца.Това е Г-клас,един 30 годишен морално деградирал ретро джип с ниски продажби.Да,той става само за планината на село,но не и за града на асфалта,за където го купуват!!!А ти абсолютно не си в час,защото ТОЙОТа имат 100 пъти повече модела джипове,имат стари Ланд Крюзери от 70-те ,които са по-проходими от от тоя ретро Г-клас,но не ги продават за да не се излагат,защото не отговарят на никакви стандарти,както тоя деградирал тесен,люлеещ се , с тънки като вестник вратички Г-клас,на всичкото отгоре пантите на вратите са външни,като че ли си в Афганистан.И Г-клас е австрииска разработка,а Мерцедес само си слагат името,без да са свършили работа за 5 пари.Поне да си платят на Тойота да им направи истински джип. А тоя новия GL ако го вкараш в гората,трябва да чакаш да се стопят снеговете за да се върнеш,това джип ли е,бе???Паркетна измислица. НАвсякъде по пустините карат само Ланд Крюзери,а не Г-класи,ООН също купуват само Ланд Крюзери,в Дубай и т.н.,САЩ навсякъде ползват САМО ЛАНД КРюЗЕР ,а не теснолинейката с технология отпреди 30 години Г-клас. За мен ти си уникално ограничем щом харесваш джип на 30 години.Повече коментар е излишен.Ти дори не се замисляш.

валдес
Първоначалният замисъл на G-класата е да бъде един "неумолим" всъдеход, без никакви компромиси, който може да стигне практически навсякъде, докъдето изобщо е възможно за возило от подобен тип. Моделът бързо се превърна в еталон за класа си, а причините са повече от ясни за всички... Той стана същински мит и интересът към него не намалява, независимо че е на пазара вече повече от четвърт век. Нещо повече - "G" е почти единственият пример в историята на автомобилната индустрия, в който, след толкова години производство, търсенето на един модел не само не намалява, а бавно, но сигурно се увеличава. Колкото и нелогично да звучи от почти всички гледни точки, през последните години продажбите на G-класата действително растат!

валдес
Ти Лексъс си най-големия тъпак който съм срещал във виртуалното пространство.И не стига че си тъп но си и упорит та не чуваш какво ти говорят хората които наистина разбират от джипове.Само един пълен тъпанар може да каже че Г сласата на мерцедес не бил хубав джип.Ти изобщо чуваш ли се какво говориш не мога да разбера.Казваш че бил джип само за гората.Ами те за това се правят джиповете бе тъпак,за да вървят в гората и на всякъде където няма път и нормална кола не може да отиде.Точно това е идеята при тях да е високо проходим а не да си го караш на паркета в къщи.И не ми говори че Ланд круизър бил по проходим че ще умра от смях.Погледни в световните оф-роуд форуми и виж кой е с най-много победи.А виждал ли си новите модели на Г-класата,и какво ще ми кажеш че не били обезапасени ли и били тесни или не били комфортни.Запазен е само външния вид и е запазен такъв защото е легенда и хората такъв го харесват.И щом един джип се продава вече почти 30 години и то с голям успех то това е достатъчно показателно за неговите качестав.А Тойота постоянно го променят за да могад го продават защото след няколко години вече никой не го поглежда техния нов модел и тогава започват да мислят нещо друго и т.н.До сега в света няма джип който да продаван с такъв успех,на всичкото отгоре и скъп.Да не мислиш че ти си най-умния а всички останали са балъци да дават един куп пари за джип който не струва.Или ми сравняваш нов Ланд круизър с Г класа от 1980 година.Да не мислиш че тогавшните Тойоти са били по обезопасени или по хубави.Така че съветвам те да престанеш да правиш коментари по теми които не са ти много ясни.

LEXUS
Аз говоря факти.Новият Ланд Крюзер е направен така по преценка на Тойота за да може лесно да се ремонтира навсякъде по света,в крайна сметка Тойота продават много бройки в пустинята,Ирак,Иран,Саудитска Арабия,Либия и т.н.,места по света ,където няма сервизи или са много далече,а там се купува само Ланд Крюзер,защото е най-здрав и най-ремонтопригоден при нужда.Но като цяло Ланд Крюзер е нов СУВ,отговарящ на всички норми на безопасност и комфорт,а не се люлее като една тесна Г-класа,която е тотално морално остаряла и като пространство и като всичко.И Ланд Крюзер изобщо не претендира да е конкурент на GL Mercedes,защото когато Японците са правили джипове,Мерцедес още са си бъркали в носа, и сега изкараха някакви Сув-ове за асфалтови пътища като М-клас и ГЛ-клас,които ако ги вкараш зимата в гората,трябва да чакаш да се разтопи снега за да ги изкараш,какви джипове са това.Така че GL не е джип и не може да бъде реален конкурент на Ланд Крюзер. И Тойота може да си произвежда Ланд Крюзер модела от 66-та година,но са нормална фирма и инвестират в подобрения и нови модели.Ланд Крюзер е класика,но е съобразен със съвремието.Колкото до Морган,ти смяташ ли,че Морган от 1910 година е еднакъв с този сега от 2008-ма?Или Морган от 1970-а е еднакъв със сегашния от 2008-ма??!

Батето
Лексъс, преди доста време те попитах имаш ли какво друго да кажеш, освен колко са велики японците и колко сажалки всички останали?! Според тебе една класика е боклук, понеже видите ли била морално остаряла... И новия Ленд Крузър бил МОДЕРЕН джип! Новият Ленд Крузър V8, който претендира да е конкурент на Range Rover и Mercedes GL примерно няма независимо окачване - мдааааа, много е модерен... Та питам - не ти ли писна да си повтаряш едно и също, едно и също,едно и също... И продължаваш ли да вярваш, че ТВОЕТО мнение по въпросите за автомобилната индустрия е ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВИЛНО?! А, да незабравя да те питам - Morgan е пълна простотия, понеже е морално остарял като техника,нали...

LEXUS
Самият факт ,че се произвежда 30 години е най-големият резил,защото ако всички коли се произвеждаха по 30 години без да сменят модела ,нямаше да има технически прогрес и сигурно щеше да е като в соц лагера.А на Тойота и Нисан джиповете се обновяват и пак са по-скъпи.Един Ланд Крюзер е много по-добър джип и се модернизира и се продава прескъпо и само с него ходят по пустините и северния полюс,а не с Мерцедес Г класа,която е тесна като теснолинейка,освен това KFOR също взимат само Land Cruiser i Patrol.Така че не на нас тия приказки. А инженерите ,които са работили над този автомобил преди 30 години не знам колко са умни ,но са били за времето си ,сега сме 30 години напред и технологиите се промениха страшно много,така че какви ги говориш.И Тойота можеха да си произвеждат военния Ланд Крюзер от 1956 година,който е железен и проходим навсякъде ,но не го направиха,защотo технологиите се усъвършенстват с всяка година и Тойота предлагат винаги модерен джип последна дума на техниката,а Мерцедес ретро джип на 30 години морално остарял като конструкция и технология.Действително е пълно може не с балъци , а с хора тип виж ме колко съм интересен в джип,който никой не кара,джип ,излязъл като оот филм на Хичкок.Защото пак казвам,за да си купиш такъв анти-автомобил ,трябва да си някой ,който иска да бъде забелязан,а не че ти харесва самия джип,защото е тесен ,с тънки вратички ,не е безопасен по никакви съвременни стандарти,вози зле,клати се много,шумен е много и вибрира.Няма за какво да се хванеш,та да кажеш ,че го купуват защото е полезен за града.Този джип става само за гората,но си го купуват за града,за да изпъкнат разни,които с нищо друго не могат да изпъкнат,просто търсят хорското внимание с грозен ретро джип ,а това е толкова смешно.

270 цди
колата е уникална - самия факт че се произвежда над 27 години говори сам за себе си. - но виждам тук има много по умни хора от стотиците инжинери и др. които са работили над този автомобил- бих искал да ги попитам защо този автомобил държи такава цена? - а да пълно е с балъци които непрекъснато си ги купуват и препродават един на друг. айде сега хапнете по един сандвич и си карайте паркетниците- не пишете за неща които е очевадно че не разбирате

LEXUS
Гледай колко си ненаясно.Хората просто не харесват джипове отпреди 30 години и повече, с аеродинамика на тухла или трафопост.Ти да не живееш в някакво твое време,гледай какви модерни джипове се предлагат ,ти ми говориш за тоя трафопост от 70-те.И не обвинявай хората ,че не са някви ретро-маниаци като теб.Това да произвеждаш един и същ модел 30 години е отвратително.Морално остаряла концепция,отвратителен квадратен дизайн,тесен като теснолинейка,какво го хвалиш тоя ретро-джип.А вратите му се затварят като на влак,така дрънкат.Отделно че каква безопасност имаш в тоя тесен квадрат G_класа с тия тънки врати,които има,освен,че е ТОТАЛНО морално остарял джип,той е и опасен,защото не може да покрие никакви норми за безопасност по EURONCAP и т.н..Вътре е по-тесен от лада нива или на нейното ниво,супер смешен.Според мен само един комплексар може да си купи модел на 30 години,с което явно цели да изпъкне сред другите коли,няма как да не изпъкне,при положение,че хората си мислят,че някакъв ретропарад се провежда в техния град като видят квадратния трафопост.Тия ,които си купуват такъв джип целят да направят впечатление,в случая лошо или смешно,искат да бъдат забелязани в случая с анти-автомобил,който нито е комфортен,нито е безопасен,нито е модерен,нито е еклологичен,нито пък е за града,защото целта при разработката му е единствено off-road.И тука може да си отговориш на въпроса кои са комплексарите,не да обвиняваш хората тук,че били комплексари,защото не харесвали квадратен 30 годишен ретро-джип,не те са комплексарите,а комплексари са именно тези ,които си купуват модел джип на 30 години,който е тотално излишен за града,само за да изпъкнат с нещо по-различно,но при всички случаи безсмислено.На тях нито им е удобен този тесен джип,нито им е безопасен,нито им е безшумен,нито им е удобен за градско каране,т.е. те просто искат да кажат чрез него -"Ела ми виж грозния джип,защото други качества нямам".Така че мисли преди да пишеш.Отделно че не Мерцедес ,а австрийците от PUH са разработили този джип,а Мерцедес купуват разработката и си плащат правата за продажба.

Този
MAKDIMAN, Tokata и kombre, предполагам са група комплексари които си пращат линкове редовно един на друг в стремежа си да се подкрепят докато плюват неща коѝто не могат да достигнат. Б.а. момчета това че не можете да си позволите този джип не го прави некачествен. Мутрите са си мутри и джипа (какъвто и да е не ги променя), но вие се изразявате като слаби комплексари....

kombre
отврат :p ....джи класата е отвратителна....тва ,че имала аеродинамични характеристики като трафопост много ме накефи!!!

Tocata
Черен G500 със затъмнени стъкла - любимата кола на "бизнесмените"

MAKDIMAN
В БГ СЕ СРЕЩТАТ МН ЧЕСТО,МОЖЕБИ СЕ СЕЩАТЕ КАКВИ ХОРА ГИ КАРАТ. :-D :-D

comments powered by Disqus