Бременската манифактура е издължила G-модела едва с 58 сантиметра
Компанията Trasco от Бремен уголеми с около 60 см един G-модел, блиндира го и украси интериора с шикозен офис Apple. Познайте колко тежи този колос!
Серийният G-модел разполага с респектиращи размери и филигранно изпълнение, подобно на Северната стена на връх Айгер в Швейцарските Алпи. Но специалната версия на Trasco изглежда толкова дълга, също като Великата китайска стена.
Нищо чудно. Бременската манифактура Trasco е издължила G-модела едва с 58 сантиметра. Само предната врата е отнела 18 см, а останалите са за товарното пространство, което най-вероятно дори няма да може да побере убита камила.
Е, да, камилите, не са обичайният дивеч, но на клиента може да му се наложи при неочакван инцидент да потърси ветеринар. При всички случаи е напълно възможно, камилите да не са неизвестни на клиентите на Trasco-Mobils, най-малко могат да се видят снимки и видео филми в сайтовете на някои шейхове. Тъй като обичайното изложбено място за Trasco не е непременно Франкфурт, където се възхищават на специалния G модел изложен в зала 5 на IAA, а най-вече Дубай.
Trasco конструира бронирани превозни средства за нуждаещите се от сигурност
Дружеството започва дейността си с брониране на лимузини през далечната 1983. Първи бяха зиловете за Борис Елцин. Междувременно бременчани блиндираха повече от 200 Nissan Patrol и ги продаваха на ООН, под многозначното име "Миротворец".
Разбира се, G-моделът на щанда във Франкфурт също е блиндиран. Осеммилиметрова стомана и бронирано 4 см стъкло отговарят на клас на защита B6. И предвид първоначалния въпрос, има нетно тегло от 4,5 тона.
Шикозният офис с големия плосък екран в задната част, може би има най-малък дял по отношение на теглото. Цената от един милион евро може да тежи повече.
571 к.с. срещу 4,5 тона нетно тегло
За да може особено бронираният G-модел да не се превърне в недвижима собственост, 5,5-литров AMG двигател с 571 к.с. и 760 Нм максимален въртящ момент тегли завидните килограми. Задвижването на четирите колела може да отведе G-класата през пясъка до камилата, ако 4,5 тонният не потъне в него или резервоарът не се изпразни: G 63 AMG без бронирането и уголемяването има стандартен разход 13,8 литра, но тежи два тона по-малко.