Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes G-класа Edition30: Юбилей за ветерана

17.02.2009 12:25
Туит

30-годишният юбилей на "кубчето" ще бъде отпразнуван с две специални издания. Междувременно G-класа попада в топ 10 на най-дълго произвежданите някога автомобилни модели.

Edition30.Pur, който ползва техниката на G 280 CDI (461), е предвиден за тежки офроуд изпитания. Негови основни добродетели са надеждността и високата проходимост, затова и предницата му е взета директно от модела от 1979 година.

Приложими са и два пакета с каросерийни изменения, сред които еластични разширения на калниците, защитна мрежа за фаровете, както и подсилен преден капак, по който човек може да стъпва. Четирите седалки са покрити с устойчива на износване тапицерия, а салонът е снабден с канали за отичане на проникналата вътре вода.

Комфортният Edition30 пък ползва базата на моделното поколение 463. Моделът G 500 притежава 5,5-литров V8 и може да бъде разпознат по специалното лаково покритие. В интериора му откриваме скъпа кожа и апликации от топола в нюанс антрацит.

Mercedes G-класа все още се произвежда от Steyr-Daimler-Puch в Грац, Австрия. От 1979 г. до днес голяма част от процеса на сглобяване все още се извършва на ръка.

Коментари
comments powered by Disqus