Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes G-класа: Щом работи, не пипай!

12.04.2012 09:54
Туит

Mercedes публикува първите официални фотографии и технически характеристики на обновената G-класа. Най-силовата версия ще разчита на шестлитровия V12 и ще бъде най-мощният автомобил в сегмента със своите 612 к.с.

Най-успешният модел на компанията, които е на пазара от 1979 г., се е сдобил с нови LED габарити и огледала с интегрирани в тях мигачи, което стана ясно още при премиерата на GLK. Едва сега обаче от Mercedes разкриват всички подробности около гамата двигатели.

Естествено, най-любопитна е G 65 AMG, която е получила шестлитровия V12 битурбо. Той генерира 612 к.с. и 1000 Нм, което автоматично я прави „най-мощният серийно произвеждан крос-кънтри автомобил в света”. Съвсем логично е при това положение и цената да бъде рекордна, а именно 264 180 евро за немския пазар.

За сравнение G 63 AMG спецификацията, която се е възползвала от новия 5,5-литров V8 с принудително пълнене (544 к.с. и 760 Нм), ще струва „само” 137 504 евро. И двете AMG версии ще се отличават от останалите модели по радиаторната решетка, новите брони с по-големи въздухозаборници, червените спирачни апарати и 20-цоловите колела.

G 350 BlueTEC и G 500 ще се предлагат във версията с дълга база, но специално G 500 може да бъде поръчан с къса, но при положение че изберете кабриолет модификацията. Трлитровият V6 дизел на първия генерира 211 к.с. и 540 Нм, докато G 500 и G 500 Cabriolet вдигат летвата със своя 5,5-литров V8 на 388 к.с. и 530 Нм. И двата двигателя са стандартно оборудвани с 7G-TRONIC PLUS автоматичната трансмисия.

В салона на G-класата са направени далеч по-съществени промени отколкото отвън. Контролните уреди и централната конзола са с изцяло нов дизайн, като над последната впечатление прави новият TFT дисплей, който е част от COMAND системата. В списъка с опциите вече присъстват DISTRONIC PLUS и PARKTRONIC системите, както и асистентът за следен на мъртвата зона.

Продажбите на обновената G-класа ще стартират през юни тази година.

Коментари
comments powered by Disqus