Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes G-класа за 2015 г. с по-голяма мощност

05.05.2015 13:18
Туит

Новите модели могат да се поръчват от средата на годината

Мощността нагоре, разходът надолу, нова екипировка, шикозен интериор: Mercedes изцяло модернизира G-класата. Както вече писахме, най-важната подробност е нов битурбо V8.

Това, че Mercedes G-класа ще е оборудван с нов V8 бензинов двигател, беше ясно като бял ден още от студията Mercedes G500 4 × 4². Но Daimler използва повода, за да преобрази изцяло серията двигатели. Виновник за това е преустройството спрямо стандарта Евро 6, на който сега отговарят и четирите налични двигателя на Mercedes G-класа.

Mercedes G с четирилитров битурбо

Mercedes G 500 се снабди с осем цилиндров битурбо, който вече направи фурор с Mercedes AMG GT. Централно разположените компактни турбокомпресори реагират енергично на бензиновите двигатели с директно впръскване и им осигуряват респектиращ въртящ момент. 422 к.с. и 610 Нм са ключовите данни за новия „базов” бензинов двигател.

В процеса на преустройство в съответствие с Евро 6 инженерите са открили неизползван капацитет в останалите три агрегата. Шестцилиндровият дизел в G 350 d ще генерира занапред 245 к.с. (+34 к.с.) и 600 Нм (+60 Нм). При AMG G 63 мощността скача с 27 к.с. на 571 к.с.. И всички онези, на които досега дванадесетте цилиндъра на AMG G 65 бяха  малко, занапред ще могат да се радват на повишаване на мощността с 28 к.с., на  невероятните 630 к.с. Въртящият момент е 1000 Нм.

С изключение на AMG G 65, всички модели от новата серия разполагат със старт/стоп система. Разбира се, шасито също е пипнато. Нови амортисьори осигуряват по-голямата стабилност на германското возило. Освен това ESP е пренастроена и ще зарадва доста G-пилоти. До този момент, предотвратяващият приплъзването се справя стабилно и задушава в зародиш всяко поднасяне в завоя, сега определено е доста по-добре. G 500 е с опция от регулируеми амортисьори с режими комфорт и спорт.

Mercedes G-класа фейслифт, технически данни 
модел (комби)         двигател/обем    к.с./Нм     0-100 км/ч

G 350 d     V6/2987 куб. см              245/600    8,9 сек
G 500        V8/3982 куб. см             422/610     5,9 сек
AMG G 63   V8/5461 куб. см             571/760     5,4 сек
AMG G 65   V12/5980 куб. см           630/1.000  5,3 сек
G-класа Edition 463

Външни отличителни белези на новия модел 2015: Mercedes G е оборудван с новоконфигурирана броня с нов дизайн и стандартни AMG уширения на арките на калниците в цвета на купето. Стандартно G 350 d е стъпил на 18-цолови лети джанти. За AMG моделите на G-класа Mercedes предлага бои в нови, екстравагантни нюанси  (слънчево сияние, доматено червено, странно зелено, залязващи слънчеви лъчи и галактически лъчи).

Интериорът на обновената G-класа 2015 е също наточен. Нов инструментариум краси както серийните, така и моделите на AMG. Освен това има и един специално променен извънреден модел: G AMG Edition 463, комбиниран с двата AMG осемцилиндрови мотора, арматурно табло в два цвята, двуцветни седалки в дизайнерска кожа и декоративни елементи от карбон. Edition моделът е оборудван отвън със защита от неръждаема стоманена и 21-цолови ковани джанти.

Все още няма информация за актуализираните цени на новата реколта на G-класата. Новите модели ще могат да се поръчват от средата на годината, първите доставки се очакват след фирмените тържества през есента.


Коментари
comments powered by Disqus