Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes G LRPV и LAPV: Нови модели в униформа

07.07.2014 10:14
Туит

Всъдеходът 6x6 изминава по 1000 километра през огън и вода

Mercedes представи нов военен G вариант. 6x6 изминава по 1000 километра през огън и вода. Представяме го в униформа заедно с G-другарите му.

Първоначално това трябваше да е единична поръчка: военен Mercedes G –класа, конструиран специално за австралийската армия, с три оси и три тона полезен товар. Благодарение на голямото търсене индивидуалният проект прерасна в характерна серия и по-специално сензационният G 63 AMG 6x6, по-който шейховете и олигарсите изпадат в захлас. Сега има и нов от войнишкия G.

Mercedes G LRPV за твърде далеч 

На изложението Eurosatory в Париж Mercedes представи новия LRPV, който е базиран на G 6x6. Long Range Patrol Vehicle, на немски абревиатурата означава патрулен автомобил за далечни разстояния и изречен на най-красивия войнишки жаргон означава триосов: на него е възложена тежката задача да транспортира надеждно и сигурно екипажите на дълги и продължителни преходи далеч от базата, и то през най-грубите и сурови терени.
LRPV предлага място за шест човека екипаж заедно с екипировката им, като наред с това е оборудван и с 53-литров резервен резервоар, който позволява увеличаване на диапазона на преходите до 1000 километра. Предимството на модела 6х6 до голяма степен е сходството му с моделите 4х4, което намалява разходите за поддръжка и ремонт, както и снабдяването с резервни части. LRPV е оборудван със същия двигател Euro-5- OM 642 (3,0 литров турбо дизел с 135 кВт), като на цивилните "професионални" модели.

Mercedes G 6x6 с полезен товар до три тона

Mercedes пусна G 6x6 също и като небронирана версия за транспортни цели, което съответно увеличи полезния товар: докато при бронирания 6x6, поради тежката броня, товарът е лимитиран до един тон, небронираният Mercedes G 6x6 може да поеме до три тона. Той се предлага с няколко различни кабини и товарни конструкции.

Към G 6x6 Mercedes представи допълнително в Париж и късите версии на бронирания LAPV (Light Armored Patrol Vehilcle, леко брониран патрулен автомобил). LAPV е на разположения на Бундесвера с наименованието"Enok"и като изключим бронираната обшивка, моделът до голяма степен е идентичен с цивилните професионални модели.

Разбира се, най-импозантният модел от бронираната G серия е LAPV 6.1. G-базата е модифицирана по начин, който напомня на състезателен модел: огромни, регулируеми амортисьори от рали оборудване обуздават осите, които са преоборудвани в портални мостове. Това дава на Mercedes LAPV 6.1 не само перфектно привлекателно, прекрасно кръстосано шаси, но също така и превъзходен просвет. Ясна е и "модулната система", защото със своята съпоставима технология надареният епохален G 63 AMG 6x6 стъпва на сцената.

Военните G-версии в детайли са на разположения в нашата галерия.


Коментари
comments powered by Disqus