Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes G63 AMG mc800 Project: Чиста G-власт

15.06.2015 15:50
Туит

Тунинг ковачницата mcchip-dkr е посегнала към най-потентния G модел

Откакто Mercedes направи порталните оси с G63 AMG 6x6 широко приложими, тунерите нямат покой. Най-новият мускулест снобар от горния клас е mc800 с 800 к.с.

Chip –тунинг, с това човек неволно мисли за надутия двулитров TDI на представителния клас, който упорито държи лявата лента на магистралата. В този случай обаче вероятно възникват две съществени разлики. Първо, дори когато Mercedes G63 AMG mc800  успее да достигне максимална скорост от 230 км/ч, освободеният олигарх изобщо не може да издържи на пълна газ по дългите отсечки на магистралата. И второ: когато G63 AMG mc800 затъмни огледалото за обратно виждане, самият Чък Норис свободно го задминава. Гарантирано.

Mercedes G63 AMG mc800

За да разтресе земята, тунинг ковачницата mcchip-dkr е посегнала към най-потентния G, който в този живот би желал да има дванадесетте цилиндъра на G65. Със стандартните 544 к.с. и 760 Нм на G63 AMG, всъщност по отношение на мощността, само най-разглезените фенове могат да бъдат недоволни. Те по всяко време могат да почукат на тунера Mechernicher и да си поръчат яко увеличение на мощността.

С логично сериозната намеса в системата за управление на двигателя и персонализирания софтуер за контрол за двете турбини, електронната част е завършена. От страна на механиката, стоманените мотовилки и специалната изпускателна система със спортни катализатори отговарят за физическата годност на осем цилиндровия двигател с 810 к.с. и 950 Нм въртящ момент, което дава основание за глътка въздух.

"Нормалните" G вдигат доста шум с тази мощност по улиците, но за mcchip-dkr това не е достатъчно. G63 AMG mc800 понастоящем е приел така предпочитаните от G-тунерите портални оси, за да придаде подходяща визия на машината за края на света. Към това се присъединяват пакетът груби обувки с размер 37x12,5 R 18, здраво и адаптирано шаси, нова спирачна система на Movit и някои разкрасяващи карбонови детайли в интериора.
Тунерът mcchip-dkr не дава никаква информация относно новите стойности за ускоряване на G63 AMG mc800. Обявената максимална скорост от 230 км/ч ще бъде голямо забавление с грубите офроуд гуми Pro Comp, като разрешената им скорост е само 160 км/ч. Цената на mc800, само при запитване.

Коментари
comments powered by Disqus