Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes GL 420 CDI: Голямото момче

28.11.2006 00:11
Туит

По принцип GL е предназначен за американския пазар,но благодарение най-вече на икономичните дизелови агрегати в гамата на модела, европейците също ще оценят по достойнство лукса, който предлага флагманът сред високопроходимите автомобили на Mercedes.

И все пак привържениците на класическата G-класа трябва да знаят,че GL в никакъв случай не е просто неин наследник. Той е коренно различен от своя ръбат и напълно безкомпромисен “дядо” и е насочен към клиенти, които предпочитат концепцията от типа “всичко под един покрив” – комфортът и удобството на луксозната лимузина, проходимостта на истинския офроудър и към всичко това авторитетното излъчване, което преди време беше наложено от първото издание на Range Rover.

На пресечен терен GL се представя по-добре от конкурентите си, при които акцентът се пада преди всичко на градската динамика. Интересното е, че едновременно с това по твърда настилка той е  способен на доста повече от многобройната групичка всъдеходи, първоначално замислени да покоряват неравности извън пътя. В момента,в които мощните 19 цолови колела захапят асфалта, комфортът в купето взема връх. Серийно предлаганото пневматично окачване поглъща безупречно всякакъв вид неравности, особено когато е активиран комфортния модус на системата.

GL не е типичният кросоувър

Създателите му предвидливо са избегнали възможността да лишат 2,5-тонния колос от комфорт на возията в името на спортния му нрав. Резултатът веднага излиза на яве – поведението на пътя е достатъчно динамично, но с по-скоро спокоен уклон. Ако някои все пак изгаря от желание на всяка цена да прелита през завоите ще установи ,че дори при внезапна смяна на центъра на тежестта и резки маневри, склонното към леко недозавиване управление не създава проблеми. Все пак на разположение е добре балансирана система против приплъзване на колелата, която чрез постепенна намеса дава приоритет на сигурността.

Освен да взема уверено завои с висока скорост, този автомобил е в състояние и да  спира по блестящ начин от висока скорост, независимо от негативния имидж на категорията SUV по този показател. Двигателят на тествания автомобил е идеален за характера на GL – 4-литровият турбодизел с 8 цилиндра предлага повече от достатъчно изобилие мощност и  въртящ момент, а ниското ниво на оборотите допринася изключително много за спокойния му и гладък ход. Въпросният е допълнен от седемстепенна автоматична трансмисия, чиято работа е толкова плавна, че може да се окачестви като неусетна.

Коментари
comments powered by Disqus