Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes GLE гастролира на автосалона в Ню Йорк

27.03.2015 14:28
Туит

Отличава се с нова радиаторна решетка, нови брони, нови фарове, калници, LED задни светлини и нови алуминиеви джанти

Нова предна и задна част, ново име и за първи път хибридно задвижване под капака  допълва гамата двигатели. Новият Mercedes GLE, известен преди като Mercedes ML, празнува на автомобилното изложение в Ню Йорк световната си премиера, което му отрежда достойно място като GLE.

Daimler вече показа в Детройт Mercedes GLE Coupé, а сега на автомобилното изложение в Ню Йорк германците изстреляха в светлината на прожекторите Mercedes GLE, като обновена версия на Mercedes ML. С тази визия Mercedes GLE блесна чрез нова радиаторна решетка, нови брони, нови фарове, калници, LED задни светлини, нови алуминиеви джанти и нова извивка на капака на двигателя. AMG пакетите Exterieur Line и Night са актуализирани.

Характерни за AMG версиите са престилките, радиаторната решетка, разширенията на калниците, четиритръбната изпускателна система и 20-цоловите алуминиеви джанти. Всичко е ново и вече изпреварва GLE Coupé.

Mercedes GLE за пръв път с хибридно задвижване

Явен скок напред демонстрира двигателната платформа на Mercedes GLE. Базовата версия със задно задвижване GLE 250 d е с познатия 2,1-литров турбо дизел с 204 к.с. и среден разход на гориво от 5,4 литра. При версията със задвижване на всички колела той е 5,7 литра. На второ място по-икономичност е новото хибридно задвижване GLE 500 e.
Тук Mercedes е впрегнал един трилитров V6 битурбо бензинов двигател с 333 конски сили заедно с 85 кВт електромотор, който е разположен в скоростната кутия, и с голяма 8,8 кВтч литиево-йонна батерия. При обща мощност на хибрида от 442 к.с. той има чисто електрически пробег от около 30 км и има разход от само 3.3 литра. Батерията се зарежда в мрежата за около 2 часа. Портфолиото на двигателите влизат още мощният 333 к.с. V6 битурбо бензинов двигател в GLE 400 4Matic, мощният 435 к.с. 4.7-литров V8 битурбо двигател в GLE 500 4Matic, както и трилитров V6 турбодизел с 258 к.с. в GLE 350 d 4Matic. Докато дизелът се куплира с новата 9-степенна автоматична трансмисия, бензиновите модели на AMG и на хибрида си остават верни на старата 7-степенна автоматична.

Жадните за още мощност фенове на GLE Mercedes ще задоволи с GLE 63 AMG, който се предлага с 557 к.с. или S версията с 585 к.с.

На разположение са много режими на управление

Системата за регулиране управлението на новия Mercedes GLE вече предлага до 6 режима: на борда винаги има Individual, Comfort, Glätte и Sport. При задвижване на всички колела допълнително е включен и "Offroad" режима. Ако на борда има Offroad-Technik пакет с  понижаваща предавка спрямо терена и централен блокиращ диференциал, на разположение е също Offroad +. Запазена марка за AMG моделите си остава режимът Sport +.

На борда на Mercedes GLE винаги присъстват адаптивни амортисьори. Четири- и шестцилиндровите стандартно са оборудвани със стоманени пружини. Стандартното въздушно окачване при V8 и AMG, тук ще се заплаща допълнително. AMG стандартно е със система за устойчивост срещу напречно люлеене, която се предлага с шест- и осемцилиндровите мотори. Има опция за изцяло електрическо управление на куплунга на ремаркето, GLE може да тегли до 3,5 тона.

Mercedes GLE с преобразен интериор

В интериора на новия Mercedes GLE от пръв поглед се набиват в очите  по-големият дисплей на арматурното табло, както и новият волан. Към това са новите посребрени пръстени на  вентилационните отвори и новите материали в цветови нюанси. В AMG моделите намират приложение кожа напа, спортни волани, спортни седалки, както и специфичните уреди и дисплеи на инструментариума.


Оборудването за безопасност включва стандартните системи от предшественика, които са допълнени с асистент за страничен вятър и подобрено предпазване от сблъсък. Има опция срещу доплащане Distronic Plus с асистент при управлението и Stop&Go Pilot, спирачка Pre-Safe с разпознаване на пешеходци, BAS Plus с асистент за кръстовище, активен асистент за мъртвия ъгъл, за поддържане лентата на движение и Pre-Safe Plus. Пакетът Komfort обогатява оборудването с автоматична врата на багажника, нежно и автоматично серво затваряне на всички врати, както и камера за задно виждане. Пакетът за паркиране с камера и активно асистиране улеснява паркирането. Допълнителните екстри включват LED фарове, както и системата за чистачките Magic Vision Control.


Mercedes GLE двигатели


модел       двигател       к.с./Нм     0-100 км/ч     Vmax     разход
GLE 250 d     R4            204 к.с./480 Нм                          5,4 л/100 км
GLE 250 d 4Matic  R4     204 к.с./500 Нм                          5,7 л/100 км
GLE 350 d 4Matic  V6     258 к.с./620 Нм                          6,4 л/100 км
GLE 400 4Matic     V6     333 к.с./480 Нм                          8,8 л/100 км
GLE 500 4Matic     V8     435 к.с. /700 Нм                         11,0 л/100 км
GLE 500 e            V6 + E-двигател

                                   442 к.с./650 Нм                          3,3 л/100 км
AMG GLE 63          V8

                                    557 к.с./700 Нм     4,3 сек.         11,8 л/100 км

                                                             250 км/ч (280 км/ч)
AMG GLE 63 S                 585 к.с./760 Нм     4,2 сек.         11,8 л/100 км

                                                             250 км/ч (280 км/ч)


Коментари
comments powered by Disqus