На китайския пазар кросоувърът с турбо агрегат 2,5 литра вече е в продажба
Благодарение на китайскотото данъчно облагане, се раждат странни модели. Например четирицилиндров Mercedes G-класа или нишов седан Mercedes CLS с 1,5-литров агрегат под капака. Друг подобен автомобил, макар и в по-малък мащаб, е кросоувърът Mercedes GLE 450 за китайския пазар. Ако по-рано автомобилът със същия индекс бе оборудван с трилитров шестцилиндров редови турбо двигател, то за моделната година вече монтират на автомобила с пет врати 2,5-литров агрегат.
На китайския пазар Mercedes GLE 450 с турбо двигател 2,5 вече е в продажба, а цената след преминаване към по-малък двигател е намаляла с 35 000 юана (450 евро) до 799 800 юана (102 930 евро).
Разходът на гориво в комбинирания цикъл на китайската модификация GLE 450 е деклариран на 8,7 л/100 км. В същото време международната версия, според каталога, консумира 8,5-9,1 литра.
Ново - вариант на двигателя M256, който е инсталиран на GLE 450 за други пазари. Но за Китай работният обем е намален от 2999 на 2499 куб. см, което обещава половината от данъчната ставка. В същото време бензиновият агрегят запазва мощността на трилитровата версия (367 к.с. и 500 Нм) и 48-волтов стартер-генератор (22 к.с. и 250 Нм).
Вярно е, че мощността и въртящият момент на шестцилиндровия мотор се постигат в по-малко широк диапазон - 5900-6100 и 2000-4000 об/мин (вместо съответно 5500-6100 и 1600-4500 об/мин). Това влияе на динамиката на модела GLE 450: ускоряването до сто сега продължава 5,9 сексрещу 5,7 по-рано. Амаксималната скорост също е електронно ограничена до 250 км/ч.