Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes GT AMG (2014): Ловецът на Porsche струва 130 000 евро

27.11.2013 12:07
Туит

Mercedes ще пусне на пазара през 2014/2015 hодина новия си спортен модел GT AMG. Спортистът с обозначението SLS ще атакува Porsche 911. Първите уловени снимки показват известния вече прототип под името SLC с работния код C109.

Дизайнът е ориентиран към големия брат на SLS и трябва да бъде по-модерен. В предната част доминира вертикалната релефна радиаторна решетка, по-тесните фарове достигат далеч в калниците и в долната си част се сливат с огромните въздухозаборноци.

Mercedes GT AMG със стегната задна част 

Дълъг преден капак, стегната задница – разположеният зад предния мост двигател задвижва задните колела, липсват летящите врати на SLS, както и атмосферните двигатели.

Вместо това налице са олекотена алуминиева конструкция (1,5 тона), битурбо V8 с четирилитров двигател и 500 к.с. Съотношението тегло-мощност от около 3 кг на конска сила е точно толкова, колкото на Porsche 911 Turbo, и гарантира ускорение от нула до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Остава открит въпросът дали AMG ще има и 3,0-литров турбо V6 двигател.

Коментари
comments powered by Disqus