Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes измести Audi от втората позиция при луксозните

11.01.2016 09:58
Туит
Mercedes измести Audi от втората позиция при луксозните

Очаква се BMW да представи официални данни за продажбите си през 2015 в понеделник (днес)

Силните продажби в Китай помогнаха Mercedes-Benz да измести в края на милата година Audi в глобалните продажби на луксозните автомобили, като Mercedes се нареди на престижното второ място след обичайния No.1 BMW.

Очаква се BMW да представи официални данни за продажбите си през 2015 в понеделник (днес).

Продажбите на марката Mercedes нараснаха с 13% до 1 871 511 автомобила, в сравнение със скок от 3,6%  в сравнение с 1 803 250 единици, продадени през миналата година от дъщерното дружество на Volkswagen Group - Audi, сочат обявените данни днес.

И двата автомобилни гиганта публикуват рекордни продажби за 2015 г., но Mercedes отбелязва по-силен растеж в Китай, най-големия автомобилен пазар в света, чиито нови доставки скочиха с 33% до 373 459 автомобила.

Daimler се възползва от повишаването на търсенето на своята нова C-класа, чиито продажби нараснаха с 40% до 443 909 автомобила през миналата година.

C-класата е в шоурумовете от март 2014 г., но началото на производството на версията с дълга база в Китай, което започна през юли 2014,  добави допълнителна инерция на продажбите на Mercedes в страната.

Стартът на новата E-класа  ще даде нов импулс, казват от Daimler.

"Очакваме допълнителен тласък на продажбите през 2016 г. благодарение на новата Е-класа", заяви Ола Каелениус, член на борда на Mercedes-Benz, отговарящ за продажбите.

Mercedes вече представи новата E-класа на автомобилното изложение в Детройт.

За разлика от Mercedes-Benz Audi, чиито продажби в Китай паднаха с 1,4% през миналата година до 570 889 коли. Водещото подразделение на Volkswagen представи нова по-лека версия на A4 и с по-нисък разход на гориво, която през миналата година осигури една пета от световното производство на Audi.

През последните месеци Audi и компанията-майка Volkswagen бяха въвлечени в скандала с манипулираните двигатели.

В официално изявление на Audi се казва, че компанията очаква тласък на продажбите благодарение на новите модели  А4 и Q7, които вече са на пазара. "С продажби от 1,8 милиона единици надминахме целта, определена в стратегията ни за 2015 г., при план от 1,5 милиона коли продадохме с 300 000 броя повече", каза изпълнителният директор на Audi Рупeрт Щадлер.

През 2014 г. BMW продаде 1,81 милиона автомобила, а Audi тогава зае второто място с 1,74 милиона нови регистрации. Mercedes отиде на трета позиция с 1,65 милиона луксозни коли, продадени през тази година. BMW държи короната по продажби сред премиум марките от 2005 г. насам.

Коментари
comments powered by Disqus