Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes изпробва нова конфигурация на изпускателните тръби

11.09.2012 18:04
Туит
Маникур 11-13 септември

Mercedes ще се опита да реши проблема с бързата деградация на гумите чрез система за обдухване на дифузора посредством изгорелите газове, подобна на тази на Ferrari. Сам Бърд направи първите й тестове на „Маникур” в понеделник.

Френската писта, която дълги години бе домакин на Формула 1, прие втория за сезона колективен тест за млади състезатели. Най-бърз в рамките на първия ден бе Жул Бианки (Ferrari), но Mercedes и Сам Бърд провокираха най-голямата новина за деня.

Претендентът за титлата в Световните серии на Renault изпробва за първи път новата конфигурация на ауспуховата система на W03, която използва ефекта на Коанда, за да подобри работата на дифузора и аеродинамичните елементи около долния работен елемент на задното крило.

Red Bull, McLaren и Sauber залагат на сходно решение, но дизайнът е най-близък до този на Ferrari F2012. Според Рос Браун той трябва да осигури на Михаел Шумахер и Нико Розберг по-добро притискане в бавните завои. Това от своя страна трябва да намали деградацията на гумите, което е и основният проблем на W03. По време на следобедната сесия базираният в Бракли тим пробва и нова версия на двойния си DRS, сходна с тази на Lotus.

Само трима пилоти тестваха през първия ден на "Маникур" - Бърд, Бианки и претендентът за тилата в GP2 Луис Разия (Force India).

Коментари
comments powered by Disqus