Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes извади новия си болид на пистата

17.02.2012 09:21
Туит

Mercedes завърши успешно шейкдауна на новия си автомобил, който ще дебютира официално следващата седмица на „Каталуня”.

Нико Розберг и Михаел Шумахер бяха зад волана на оборудвания с демонстрационни гуми на Pirelli WO3, като двамата изминаха разрешените 100 км на „Силвърстоун” без никакви сериозни проблеми.

„Много е трудно да съдим за автомобил от представянето му днес, тъй като използваме демонстрационни гуми, а и късия вариант на пистата. И все пак той правеше всичко, което се очаква от него”, коментира спортният директор на Mercedes Норберт Хауг. „Разрешени са само 100 км, така че Нико завъртя 50 по време на сутрешната сесия, след което Михаел го замени. Нямахме технически проблеми и сме готови за Барселона.”

На този етап няма много информация за новия автомобил, но той едва ли ще наложи някакви радикални спрямо останалите машини за 2012 г. решения. Носът, например, също е по-ниско разположен спрямо предната част на монокока и формира специфичната за новия сезон гърбица.

„Носът е най-дискутираната тема този сезон”, допълва Хауг. „Както някой от вас видяха, и при нас е налице този преход. Това е едно много добро и динамично решение.”

Според спортният директор на Mercedes допълнителните десет дена, които отборът имаше на разположение за работа по новия автомобил заради това, че пропусна първата възможност за тестове, са били правилното решение.

„Направихме някои много добри симулации и изчизления, както и работихме много вътре в компанията. Автомобилът беше на стенда навреме, симулирахме работата на двигателя, скоростната кутия, KERS от доста време насам. Ето защо сме положително настроени и целта ни е да сме на ниво в Барселона. Научихме и някои неща със стария болид относно новите гуми и работихме специално с обдухания дифузор (на "Херес"), за да имаме адекватно сравнение с миналогодишните. Натрупахме много информация и се надявам, че ще можем да я използваме при новия автомобил”, завършва Хауг.

Коментари
comments powered by Disqus