Тийзърът показва напълно оригинална каросерия с дълъг преден капак и малък остъклен покрив
Възродената за втори път марка Maybach, или по-скоро сега като Mercedes-Maybach, и в бъдеще ще бъде в състояние да създава купета. За това намеква концептът, който специално е подготвен за Конкурса за елегантност в Пебъл Бийч. Той ще се състои в края на следващата седмица. Тук не става дума за тривиална интерпретация на купето S-класа. Тийзърът показва напълно оригинална каросерия с дълъг преден капак, малък остъклен покрив и плавно спускаш се покрив, предизвикващи исторически асоциации.
Конструкторите са оскъдни на на информацията, но посочват, че автомобилът с две врати ще бъди дълъг от около шест метра.
Купета в историята на оригиналната марка Maybach, разбира се, и имало. Заслужава си да припомним модела Maybach SW35 Stromlinien от 1935 - един от първите серийни автомобили в света, създаден с основно вниманиe върху аеродинамиката и въздушното съпротивление. И по време на "първото възраждане" немският бранд създаде концепта Maybach Exelero (2005 г.).
Най-вероятно в автомобила ще бъде използвано шаси от S-класа и в същото време можем да помечтаем, че един ден този модел ще стане сериен. И ако потърсим съпоставими примери от близкото минало, съществуват различни дизайнерски решения, които по размери са сравними помежду си. Например, това са концептите Audi prologue (5100 мм) и Cadillac Elmiraj (5207 мм), серийният Rolls-Royce Wraith (5269 мм) или подалият оставка Rolls-Royce Phantom Coupe (5612 мм).