Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes MGP W02: Ето го, батко!

01.02.2011 11:25
Туит

Mercedes стана поредният отбор, който представи своя нов автомобил на пистата Рикардо Тормо във Валенсия. Преди броени минути започна и първата тестова сесия за 2011 г. във Формула 1.

Очакванията преди началото на сезон 2010 към отбора на Mercedes, който стана собственик на шампионския Brawn GP, бяха огромни, особено и след като Михаел Шумахер подписа с базирания в Бракли тим, но те категорично не се оправдаха. Седемкратният световен шампион така и не се качи на подиума, а епизодичните класирания в челната тройка на Нико Розберг стигнаха единствено за четвъртото място на Mercedes в крайното класиране при отборите.

Лошите резултати през първата половина на сезона станаха и причината Рос Браун да замрази сравнително рано развойната дейност по MGP W01 и да се концентрира върху неговия наследник. На този етап е прекалено рано за прогнози, макар че подготовката на новия автомобил на германците изглежда вече е в напреднала фаза.

„Развитието на MGP W02 започна рано и още тогава си поставихме серия предизвикателни цели по отношение на дизайна, както и ясен план, който да ни позволи да продължим с развитието му през целия сезон“, коментира Рос Браун. „Имаме двама отлични пилоти в лицето на Михаел и Нико, като и двамата са способни да печелят състезания, при положение че разполагат с добър автомобил. С нетърпение чакаме да видим как те ще се мотивират взаимно и как ще се движи развитието на новата Сребърна стрела през сезона. Искаме да поставим високи стандарти от самото начало, но ако не успеем, ще реагираме веднага, за да се върнем в играта.“

MGP W02 ще бъде оборудван с KERS от самото начало, което едва ли е изненада с оглед на това, че McLaren и Mercedes развиха най-успешната система през 2009 г. Германците са готови и с подвижното задно крило, като останалите видими промени са в радиаторните кутии, изтегленият назад ролбар, по-високият нос и леко модифицирана цветова окраска, в която все по-ясно се откроява брандинга на основния спонсор Petronas. Съществени корекции има и в задната част, наложени от забраната на т.нар. двойни дифузори.

Коментари
comments powered by Disqus