Три години след пазарния си старт през април 2005 година щутгартският всъдеход ML заслужи своето освежаване. В новата модификация водещи са оптичните изменения, както и няколкото нови технически решения.
За да изглежда по-актуално, високопроходимият ML е снабден с рестилизирана броня, нови фарове и по-голям отвор за охлаждащ въздух. Загладена е и неговата задница - тук първо се набиват на очи вградените в бронята светлоотразители и потъмнените стоп-светлини.
Богата серийна екипировка
В салона са намерили още -качествени материали, както и съвсем нов четириспицов волан. Стандартното обзавеждане вече включва интелигентната система Presafe, активни подглавници, усъвършенствана навигационна система с гласово управление, релси на покрива и др. Опционална за ML ще бъде DVD-системата за втория ред седалки, разполагаща с два осеминчови монитора, безжични слушалки и дистанционно управление.
7G-Tronic за всички версии
Новото поколение на M-класата ще бъде задвижвано от пет двигателя с мощност в диапазона 190-388 конски сили, чийто разход е понижен средно с 0,4 литра. Над всички, разбира се, се извисява 6,3-литровият V8 от ML 63 AMG с максимална мощност от 510 "коня".
ML 63 вече и с 21-цолови колела
Топмоделът от AMG отново ще играе водеща роля с новите си престилки, хромирана защита на дъното и по-характерна радиаторна решетка. Модифицирани са още изпускателната му система и спортният волан. За пръв път по желание на клиента автомобилът може да бъде доставен и с гигантски 21-цолови колела.
maniaka
Че те и до сега всички ML си бяха с 7G-tronic, без изключение от модела!!! :)
цеци
има нещо корейско(дори китайско)в тази предна решетка:)