Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes не е готов с F-duct за Испания

03.05.2010 13:07
Туит

Екипът на Mercedes не е готов да представи своя краен вариант на системата F-duct за следващото състезание в Испания тази седмица.

Германците използваха прототипна версия в Китай преди две седмици, която за разлика от пионерското решение на McLaren не се управлява от пилота. Тогава изпълнителният директор на отбора Рос Браун обясни, че „Mercedes работи по своя система“ и се надява тя да бъде готова за испанската Гран при.

Според информацията на германския вестник Bild am Sonntag екипът не е готов да внедри в болидите си крайното работещо решение за старта в неделя.

Предполага се, че Mercedes ще вкара системата за състезанието в Турция, след като Браун е потвърдил, че „няма смисъл от нейната употреба“ по бавните улици на Монако след две седмици.

В същото време Ferrari проведе тестове на своята версия на F-duct на пистата „Вайрано“. Изпитанията, които според правилата могат да бъдат само на права, бяха с резервния пилот на Скудерията Джанкарло Фисикела.

Италианецът използва болид с новия аеродинамичен пакет на тима, който ще се появи в Испания. Най-видимата промяна по него е новата позиция на огледалата за задно виждане, които вече са на шасито, наложена след последните корекции в правилника.

Коментари
comments powered by Disqus