Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes работи по система, сходна на F-duct

20.10.2011 12:26
Туит
Mercedes работи по система, сходна на F-duct

Mercedes експериментира с иновативно предно крило, което използва принципа на F-duct системите от миналата година.

При определено налягане въздушният поток, който влиза в отвора на предния нос, се разделя посредством съответните канали и се отвежда към долната част на основния работен профил. Оттам той се насочва към дифузора и по този начин създава зона с по-ниско налягане, което автоматично води до повече притискателна сила при аналогичните нива на челно съпротивление.

Иновативната система трябва да реши и проблемите, които екипът на Mercedes имаше през този сезон с мениджмънта на задните гуми. Приложението й същевременно не би трябвало да се оспорва от ФИА, тъй като пилотът не оказва пряко влияние върху активирането й. Именно действията на състезателите от миналата година, когато те трябваше на моменти да карат с една ръка, за да задействат F-duct, бе причината Федерацията да забрани използването на подобен тип системи за сезон 2011.

Коментари
comments powered by Disqus