Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes разработва S-класа с разход 6,6 л/100 км

07.06.2007 12:12
Туит
Mercedes разработва S-класа с разход 6,6 л/100 км

Mercedes-Benz вмомента разработва вариант на S-класата, който изразходва едва 6,6 литра на 100 километра при смесен цикъл на шофиране.

Автомобилът ще бъде показан официално на изложението IAA във Франкфурт през септември. За да изпълни целта си, Mercedes ще постави под предния капак на S-класата 2,2-литров Bluetec-дизел с два турбокомпресора и мощност 204 к. с., който се очаква да изразходва средно около два литра на сто по-малко от S 320 CDI.

Четирицилиндров двигател и технология Mild-Hybrid

За да постигнат подобно драстично намаляване на разхода, щутгардският производител за пръв път в историята на S-класата е използвал четирицилиндров дизелов двигател, който е комбиниран със система Mildhybrid. Серийният старт е предвиден най-рано за края на 2008 година. Автомобилът ще покрива нормите за отработили газове  Euro 6, които влизат в сила чак от 2014 година. Четирицилиндровият двигател с вътрешнозаводско означение OM651 ще се превърне в рекордьор по литрова мощност сред всички дизели на Mercedes.

Коментари
comments powered by Disqus