Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes разсекрети интериора на новата Е-класа

10.12.2015 11:07
Туит

Продажбите на модела ще започнат следващото лято

Немската компания Mercedes публикува първите снимки на салона на новото поколение Е-класа (W213). Интериорът наподобява новия флагмански седан S-класа, както и някои елементи от вътрешното пространство от C-класата.

Арматурното табло в автомобила е заменено с 12,3-инчов дисплей и ще се комбинира с екрана на информационна-развлекателната система. Горната част на централната конзола е като на S-класата: там са идентични дефлекторите на климатичната система и мултимедийната система Comand. В центъра са разположени елементите за управление на климатроника и часовникът. От лявата страна на арматурното табло са бутоните за контрол на електрическата ръчна спирачка системи и спомагателните системи. Долната част на централната конзола е взета назаем от новата C-класа.


По предварителни данни седанът ще бъдат оборудван със системата NFC. Благодарение на новата технология собственикът ще може да използва смартфона си като ключ на автомобила. Освен това Е-класата  ще бъде оборудван с функция за автоматично паркиране. Колата може да бъде паркирана и с помощта на смартфона. На разстояние от три метра водачът на Е-класа може да контролира автомобила с помощта на специално приложение. Връзката между смартфона и колата ще се осъществява чрез Bluetooth. И още нещо, телефонът може да бъде използван за отваряне и затваряне на вратите или да бъде изключен двигателят на автомобила. Връзката ще се осъществява по стандарта Near Field Communication.


Седанът ще бъде оборудван с най-новите опции, които са на разположение, включително и във флагмана S-класа. Новият модел ще получи система за полуавтоматично управление. Тя включва няколко десетки датчици и сензори, които анализират ситуацията около превозното средство. Електрониката е в състояние самостоятелно да шофира със скорост до 200 километра в час. Наличието на пътна маркировка не е задължително условие, автопилотът на Е-класа ще бъде в състояние да се съсредоточи върху пътя и без знаци, но само при скорост не по-голяма от 130 километра в час. Електрониката разпознава и фиксира в паметта си пътни знаци, пешеходци, както и сгради и съоръжения в близост до пътното платно. От Mercedes наричат технологията "система за полуавтоматично подпомагане на водача" и настояват, че водачът винаги трябва да държи ръцете си на волана.


И още, Mercedes ще научи Е-класата да общува с другите участници в движението. Най-важната технология, наречена Car-to-X, ще спомогне за разработването на система за автономно управление в бъдеще. Немският седан ще изпраща информация в автоматичен режим, ако той самият е попаднал в пътно-транспортно произшествие. Нещо повече, Е-класата ще може каже на останалите участници в движението, че тръгват по хлъзгав път и е възможно боксуване.


Новата Е-класа може да бъде свързана с телефона и да го използва като дистанционно управление на седана. Така например, водачът може да паркира колата дистанционно чрез мобилния телефон със специално приложение. Осен това с тази технология ще бъде възможно дистанционно да бъдат отваряни вратите, както и включване и спиране на двигателя. Връзката на смартфона с Е-класата ще се осъществява чрез Bluetooth. Подобна технология вече се използва в новия BMW Серия 7.

Официални данни за двигателната гама на новата Е-класа все още няма, но добре запознати твърдят, че тя ще бъде значително по-различна от тази на по-малките модели. Базовата версия на бизнес седана вероятно ще получи четирицилиндров  двигател с работен обем 2,0 литра и мощност 184 конски сили. По-скъпите модификации ще бъдат оборудвани с V6 мотори с около 340 конски сили. Дизеловата гама ще включва четирицилиндрови агрегати с мощност до 204 конски сили.

Mercedes W213 също ще получи хибридна версия  Plug-in Hybryd. С едно зареждане Е-класата ще бъде в състояние да измине, според неофициална информация, около 20 километра. Всички версии на бизнес седана са оборудвани с 9-степенна автоматична скоростна кутия 9G-Tronic.

Премиерата на новото поколение на Mercedes Е-класа ще се състои на изложение в Детройт през януари 2016. Продажбите на модела ще започнат следващото лято.


Коментари
comments powered by Disqus