Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S 63 AMG 2011: 5,5-литров битурбо V8

03.08.2010 11:06 1
1
2571878681
Туит

Новият Mercedes S 63 AMG, който ще се появи на пазара през септември, ще дебютира с двойнотурбинирания 5,5-литров V8 двигател, представящ последните достижения на германците.

Въпреки че работният обем на M157 е намален близо с 0,7 литра спрямо класическия атмосферен 6,2-литров V8, мощността и въртящият момент са се покачили. При 5500 об./мин новият мотор генерира 544 к.с., а в диапазона от 2000 до 4500 об./мин – 800 Нм (525 к.с. и 630 Нм за AMG 6.3).

Клиентите ще могат да поръчат и специален силов пакет AMG Performance, благодарение на който максималната мощност на S 63 AMG ще достигне 571 к.с., а въртящият момент – 900 Нм. При него налягането в турбото ще бъде увеличено от 1 до 1,3 бара. В резултат S 63 AMG ще изпълнява класическия спринт за 4,4 секунди спрямо 4,5 при по-скромния вариант, а ограничителят на максималната скорост вече е станал по-благосклонен и се намесва при 300 км/ч (250 км/ч стандартно). И двете версии на модела ще си партнират със 7-степенната трансмисия на AMG Speedshift MCT.

Теглото на M157 е 204 к.г., цилиндрите са разположени под ъгъл от 90 градуса, а двата турбокомпресора са на Garrett. Със S 63 AMG Mercedes спазва обещанието си да подобрява ефективността на своите автомобили без компромиси в мощността. Моделът разполага със старт-стоп система и вече се нуждае от 10.5 л. гориво за 100 км пробег, като разходът е подобрен с 25% спрямо 6.3 AMG V8, въпреки увеличението на конските сили под капака.

Сред безбройните екстри на модела влизат асистент за мъртвата точка, която не се покрива от огледалата за обратно виждане, активно спортно окачване с функция за стабилизиране при страничен вятър и системи за управление на подавания въртящ момент към задвижващите задни колела в завой.

Стандартно автомобилът е оборудван с 19-цолови колела на AMG в титаниево сиво, а логото AMG V8 Biturbo горди стои на няколко видни места в екстериора. Пасажерите в салона ще могат да се наслаждават на класната аудио система на Bang & Olufsen.

Продажбите на S 63 AMG стартират през септември, като в Германия базовата цена за модела с къса база е 143 752 евро, а за дългата версия – 151 368 евро.

Коментари

Aнонимен
kakvo da vi kaja nai dobroto i vinagi shte e na parvo miasto ot goliamata troika

comments powered by Disqus