Наскоро Mercedes-Benz представи фейслифта на S-класата. Сега е ред на версиите на S 63 AMG и S 65 AMG.
Срещу стартова цена от 115 799 евро S 63 AMG във варианта с къса база предоставя 525 к. с. от 6,3-литровия V8, чийто максимален въртящ момент е 630 Nm. За дългата база ще трябва да доплатите 6 000 евро. S 65 AMG започва от 185 900 евро, но шестлитровия битурбо V12 (612 к. с. и 1000 Nm) със сигурност ще изкуши най-заклетите почитатели на марката. Упражнението от 0 до 100 км/ч се изпълнява от върховия модел за 4,4 секунди, с две десети по-бързо от S 63. Максималната скорост и на двата автомобила е ограничена по електронен път на 250 км/ч. S 63 се предлага с AMGSPEEDSHIFT 7G-Tronic трансмисията, а S 65 с пестепенен автоматик.Колкото и да звучи невероятно, от Mercedes не са правили комприси с динамиката за сметка на екологичността, но „разходът и отделяните вредни емисии са намалени с 3%“, се казва в официалното прессъобщение.
Настоящите клиенти на S-класата AMG имат основателна причина да завиждат на бъдещите клиенти. Новата хромирана радиаторна решетка с три хоризонтално разположени двойни ламели на S 65 излъчва стил и мощ, докато интегрираните над въздуховодите дневни LED светлини подчертават целенасочения стремеж на немските инженери за функционално оползотворяване на всеки сантиметър по автомобила.
В профил S 65 впечатлява с „хрилете“ на предната броня, подчертаните прагове и модифицираните странични огледала. Новият дифузор оформя задната част на автомобила, а двата двойни накрайника на изпускателната система подчертават потенциала на шестлитровия битурбо мотор. За изработката на задните светлини инженерите на AMG са използвали 52 светодиода. Плакетите 6.3 AMG and V12 Biturbo поставят финалния акцент.
Двата автомобила се предлагат с различни колела. S 63 е оборудван с 19-цолови многолъчеви джанти, докато S 65 стъпва на асфалта върху 20-цоловия им аналог. И двете версии са решени в титаниево сиво. По-големият размер се предлага като опция за S 63.
Спортното окачване Active Body Control AMG компенсира страничните пориви на вятъра и гарантира отлична стабилност независимо от условията на пътя, променяйки в рамките на милисекунди разпределението на теглото върху четирите колела. В пакета влизат още ESP, Torque Vectoring Brake (система, която коригира спирачното усилие, което се упражнява върху вътрешното колело в завой) и адаптивната спирачна система AMG.
В интериора на модифицираната от AMG S-класа преобладава естествената кожа, мултифункционалните спортни седалки също съдействат за високите нива на комфорт. Kонтрапункт на високотехнологичните системи е аналоговият часовник. Планките за смяна на предавките директно от волана са алуминиеви, панелите са решени в черен пианолак, а декорациите в интериора се допълват от множеството карбонови елементи.
Кварталът на богатите
Кварталът на богатите-Много точно написано не е за простосмъртни...........
киро
1000Nm е с ограничението реалната стойност е 1800Nm, но няма скоростна кутия която да издържи това натоварване. Да не говорим, че и шасито трябва да се преправя.