Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S 65 AMG: На върха

21.04.2009 13:21 6
6
2571843195
Туит

На изложението Auto Shanghai 2009 Mercedes представи обновения S 65 AMG. Подобно на останалите модификации на S-класата, флагманът също получи дискретни, но ефектни стилистични промени, както и някои технически подобрения.

Mercedes S 65 AMG продължава да се задвижва от неописуемия 6,0-литров V12-битурбодвигател с мощност 612 конски сили и максимален въртящ момент 1000 нютонметра. S 65 AMG може да бъде поръчан само в изпълнение с дълго междуосие и се катапултира от място до 100 км/ч за 4,4 секунди. Според производителя средният разход на гориво е снижен с три процента.

S 65 AMG с променена оптика

S 65 AMG се отличава с нова, по-заострена предна решетка с двойни хромирани ламели. Спортната предна броня с дневни LED-светлини са екипирани с по един допълнителен въздухозаборник от всяка страна. Надписът "V12 Biturbo" може да бъде видян на предните калници и на огледалата. Преработени са също праговете и задната броня, където централната дифузорна част вече е боядисана в цвета на автомобила. Стопсветлините с нов дизайн и LED-технология заедно със спортната изпускателна система с четири накрайника със специален дизайн допълват агресивната задна част, а логичният завършек на промените са кованите от леки сплави 20-цолови колела с титаниево покритие, обути с гуми 255/35 отпред и 275/35 отзад.

Нови асистиращи системи за S 65 AMG

Щастливите притежатели на  S 65 AMG в бъдеще ще се радват на още по-съвършен контрол върху автомобила си – автомобилът вече е снабден със система за неутрализиране влиянието на страничния вятър, както и допълнителен модул към ESP, наречен Torque Vectoring Brake.

Изисканият интериор е тапициран с най-фина кожа с кръстосани шевове, декоративните апликации са от ценна порода орехово дърво, аналоговият часовник е дело на IWC. Системата Presafe е с разширени функции, серийни стават и различни други електронни помощници като Comand APS със Splitview-дисплей, който едновременно е в състояние да прожектира различин изображения към водача и спътника му.

Новости и при S 63 AMG

S 63 AMG е получил сходни промени, а данните му остават непроменени - 525 к.с. и 630 Нм, постигнати от 6,3-литров V8. „Малкото” AMG стъпва на 19-цолови колела с гуми 255/40 и 275/40 отзад. Затова пък трансмисията на S 63 AMG е със седем, а не с пет степени, както е при S 65 AMG. Освен това S 63 AMG може да бъде поръчван и с късо, и с дълго междуосие. Двата модела започват да се продават от юни, цените все още не са обявени.

Коментари

Анонимен
ништо хубаво не бих казал за скоростната кутия и ходовата 4аст,но за двто няма спор този е на ниво :)

Aнонимен
bat dra4ko 28.08.2010 a be dai edna 65-ka,biala i pove4e ne pitai...

васил
за мен лично наи класическия и наи технологично развит модел на мерцедес си е SL

Baro
I az sym napylno syglasen! :) 0:-)

Митака
Напълно съм съгласен, BAT_J това е Еверст!

BAT_J
Абсолютен връх на автомобилостроенето...!!!!!!

comments powered by Disqus