Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S-класа кабриолет: Цялата информация

13.01.2016 11:27
Туит

Поръчки ще се приемат от 4 април 2016, а цените за топ модела все още не са обявени

Mercedes пуска на пазара през 2016 S-класа като кабриолет - единственият луксозен четириместен автомобил от категорията на Rolls-Royce и Bentley. Сега Mercedes-AMG S63 кабрио "Edition 130"празнува премиерата си в Детройт.

В тази публикация ще прочетете следната информация:
    Специален модел Mercedes-AMG S63 Cabrio "Edition 130"
    Цялата информация за Mercedes-AMG S65 кабриолет
    Презентация на Mercedes S-класа Cabrio плюс цени и оборудване
    Седалки на Mercedes S-класа кабрио

Mercedes S63 AMG кабрио струва като Edition 130 над 225.000 евро

На автомобилното изложение в Детройт Mercedes представи не само новата E-класа, но разбули дори един специален модел на S-класа, кабриолет в AMG изпълнение. Специалното издание на луксозните кабриолети стъпва на немския пазар през април 2016, на цена от 226 457 евро. Срещу тази цена Mercedes предлага специално оборудване. По случай 130-ата годишнина от изобретяването на автомобила от Карл Бенц и Готлиб Даймлер, техните последователи от Щутгарт изфабрикуваха за Mercedes S 63 Cabrio специален интериор. Коженият салон е от напа с изключителен дизайн в огнено червено/черно или по избор кристално сиво/черно. Тази изисканост е допълнена от карбонови декоративни AMG елементи в пиано лак и многообразие от юбилейни плакети. Боядисаните в червено спирачни апарати и обточените с червен или сив кант стелки придават неповторимост на юбилейното издание Edition 130. Mercedes е подготвил специален цвят за екстериора "Alu-Beam сребро", гюрук в бордо и матово черни 20-цолови джанти в 10-лъчев дизайн с бляскави фланци на джантата. Моделът е лимитиран до 130 копия.

Като допълнителен бонус клиентът получава AMG Indoor Car Cover с бродиран надпис "Edition 130 - 1 of 130", както и пакетче - добре дошли с ключодържател във формата на плакета "Edition 130", заедно с алуминиева кутийка за предаване ключа на съхранение. Мощността на специалния модел не е адаптирана.
V12 в Mercedes-AMG S65 кабрио достига 1000 Нм

За да може и конкуренцията да научи къде е скрита черешката на тортата, представяме ви най-важната информация за Mercedes-AMG S65 Cabrio:

Двигателят V12 изцежда от шестте литра работен обем завидните 630 к.с. и изпраща към коляновия вал максимален въртящ момент от 1000 Нм. Разходът на гориво е 12,0 литра на 100 километра, а от 0 до 100 км/ч топ кабриото катапултира само за 4,1 секунди, като оргията на ускорение приключва на 250 км, където е електронното ограничение. Срещу доплащане се предлага специален AMG механизъм, при който максималната скорост е ограничена до 300 км/ч. Поръчки за Mercedes-AMG S65 кабриолет ще се приемат от 4 април 2016, а цените за топ модела все още не са обявени.

Сигурно е, че който може да си позволи Mercedes-AMG S65 кабриолет, той автоматично получава не само ръчно монтирания V12, но и многобройните AMG характеристики. Визуално, кабриолетът се отличава с хромирани апликации в комбинация с тъмни нюанси отпред, отстрани и отзад. Предният сплитер редуцира повдигането, а цепнатината над сплитера осигурява достатъчно въздух за охлаждане на двигателя. Логото "V12 Biturbo",изографисано на калниците, привлича вниманието върху мощността на дванадесетака. А страничната визия формират страничните прагове, както и 20-цоловите ковани джанти, съответно с размери 255/40 ZR 20 отпред и 285/35 ZR 20 на задната ос. Отзад надничат два хромирани двойни накрайника на ауспусите в дизайн V12. Зад джантите се крият композитни спирачки, които срещу допълнително заплащане могат да бъдат с червени спирачни апарати, както и керамични композитни спирачни дискове с размери 420 х 40 мм отпред и 360 х 32 мм отзад, които са с около 40% по-леки.

Mercedes предлага на своите купувачи да пътуват удобно на кожени спортни седалки със специфична графика в ромбоиден дизайн и контрастни шевове. Силно очертаните седалки и облегалки гарантират добра стабилност на пътниците в бързите завои. Мекият сгъваем покрив е тапициран с микрофибър, с кожа са тапицирани рамките на стъклата, включително А-колоните, части на тавана и сенника. Ръцете на шофьора също се глезят с кожа, а плоският трилъчев волан с бутоните за управление е истински венец от перфорирана кожа, удобен за хващане и метална тока с AMG обозначение.

Head-up-дисплей в специално изпълнение


Вътре AMG разполага с 31,2 см TFT цветен дисплей и два анимирани кръгли инструмента. И тук AMG не пропуска възможността да си направи реклама. Специфичният почерк на AMG дизайна се налага и в интериора, стрелките в сребристо червено, скоростомера със скала от 360 км/ч и обозначението "V12 Biturbo" на оборотомера. Когато се отвори вратата на водача, на десния дисплей се появява  AMG Start-up показание. Апропо, дисплей: Head-up-дисплеят е въпрос на престиж в луксозния кабриолет. Специално за модела AMG той показва оборотите на двигателя и актуалната предавка. При ръчна трансмисия на предното стъкло се проектират наред с променения цвят и възможните скорости за ръчно превключване.
Технически, Mercedes-AMG S65 Cabrio е оборудван с агрегата V12 и още допълнителни иновации. Така откритата S-класа идва с AMG Speedshift Plus 7G Tronic, която разполага с 3 отделни режима на управление (Контролирана ефективност (C), спорт (S) и ръчна (M). A литиево-йонната батерия със 78 Ah, като стартерна и резервна батерия спестява също така и килограми. AMG, предлага и по-твърдо окачване, базирано на спортно шаси Airmatic. На борда има също така и система "Intelligent Drive", Pre Safe спирачка, спирачен асистент, асистент за дълги светлини и както и за поддържане лентата на движение. Останалите стандартни характеристики включват: парк асистент, Burmester музикална ситема, 360-градусова камера, пакет комфорт за шофьора и пътника до него, както и система без контактен ключ.

IAA-презентацията на Mercedes S-класа кабриo

Mercedes S-класа като кабрио вече го има отдавна, но това беше в началото на 70-те години. И сега 45 години по-късно германците отново представят на автомобилното изложение IAA във Франкфурт най-новото поколение на първия Mercedes S-класа кабрио. И дори, когато пътниците на четириместния автомобил са защитени само от един сгъваем покрив от плат, той предлага цялостното оборудване на S-класата.
Както се очаква за автомобил от този клас всичко в оборудването е отлично. Седалката на шофьора и на пътника до него предлагат най-сигурната защита. За пътниците отзад също е безопасно, но по различен начин. По време на автоматичното прибиране, облегалките са доста безмилостни към коленете на седящите отзад пътници. Седящите в задната част не трябва да бъдат много едри. Но това, което всъщност може да бъде голямо е дисплеят в кокпита. И той наистина е такъв с много ясни контури. Управлението на системите на автомобила става перфектно и до голяма степен интуитивно чрез ротационния бутон. Монтираният над него сензорен екран създава объркване, защото не е съвсем ясно какво той може още да направи. За навигиране на менюто в никакъв случай не е необходим.
Вторият важен момент е, че дисплеят показва основните инструменти, а също така твърде хубаво сам си илюстрира автомобила. За собствениците и феновете на марката откритата S-класа е истинско олицетворение на съчетание на качество и лукс.
 
Mercedes S-класа Cabrio може да се отвори и дистанционно

Базиращият се на S-класа купе, автомобилът с две врати има вградени многобройни укрепителни елементи, така че да достигне нивото на сигурност на затворения вариант. А също и по отношение на теглото, благодарение на олекотената конструкция. Mercedes следи зорко за всеки килограм, което е най-важният приоритет за комфорта и безопасността. Именно за безопасността отговаря системата за защита при преобръщане, която се задейства при необходимост с помощта на пиротехниката зад пътниците на задната седалка.

За открито комфортно шофиране отговарят ветробранът (Aircap) разположен на рамката на предното стъкло, отоплението за главите (Airscarf), отопляемите подлакътници, отопляемият волан, отопляемите седалки и интелигентното управление на климатичната инсталация.

Специалистите от Щутгарт са помислили дори и за концепцията на багажното пространство. Когато трислойният акустичен мек покрив се прибере в багажника (за 20 секунди при скорост 60 км, дори и с дистанционно управление), се пуска електрически задвижваната преграда Rolo, преграждайки багажника. Ако багажът се сблъска с покрива, сгъваемият покрив издърпва късия край и остава затворен. Задният капак се отваря и затваря електрохидравлично, а също има и дистанционно управление. За дълги предмети има функция на пренатоварване. Капакът на допълнителното отделение може да бъде спестен, затова една хромирана лайсна контурира тази част.

Задвижване на четирите колела за автомобили с ляв волан


Относно визията, Mercedes S-класа кабрио не предлага изненади, тя до голяма степен се придържа към познатите линии на купето.
По отношение на комфорта при шофиране, Mercedes S-класа кабрио предлага малко, но за сметка на това селектирано. В S 500 тупти познатият 4,7-литров битурбо V8 с 455 к.с. и 700 Нм, в комбинация с 9-степенна автоматична трансмисия. Разходът на гориво е 8,5 литра. Ако това задвижване не се приема, съществува опция от 5,5-литров V8 битурбо AMG S 63, където вече конските сили са 585 и 900 Нм. Той се куплира със 7-степенна спортна автоматична трансмисия. Автомобилите с ляво управление могат да бъдат оборудвани със задвижване на всички колела, а тези  с десен волан в основни линии само със задвижване на задните колела.
Задвижващият всички колела и тежащ почти 2,.1 тона кабриолет спринтира за 3,9 секунди от нула до 100 км/ч и има стандартен разход на гориво от 10,4 литра, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Mercedes S-класа кабриолет ще струва 139 052 евро

Що се касае за безопасност и системи за подпомагане, S-класа кабрио е изцяло с въздушното окачване на S-класа. По този начин, пътниците са изцяло обезопасени и защитени.

Продажбите на новия Mercedes S-класа кабрио стартират през декември, като отвореният четириместен автомобил ще бъде при търговците през следващата пролет. Цените за S500 ще бъдат първоначално 139,051.50 евро, а за S 63 AMG започват от 187 484.50 евро. Останалите цени:

Оборудване AMG стил за 6485,50 евро


    Предна и задна престилка и странични прагове боядисани в цвета на купето
    Ромбоидна решетка с хромирани лайсни
    AMG олекотени джанти, боядисани в блестящо титаниево сиво в 5-двоен пет лъчев дизайн и 19-цола
    Перфорирани спирачни дискове отпред и отзад
    Спирачни апарати отпред и отзад с надпис "Mercedes-Benz"
    Интериор, украсен с блестящи черни дървени елементи от топола
    AMG спортни педали от полирана неръждаема стомана с гумено покритие
    AMG стелки от велур.

Изключителният пакет струва 7925,40 евро за S500 кабрио и 5902,40 евро за AMG S63


    Кожен салон изключително и само от кожа напа, вкл. седалките и арматурното табло,  украсени с контрастни шевове и кантове, подлакътниците в средата и тапицерията на вратите, както и подлакътниците отпред и отзад са също са от кожа с контрастиращи шевове
    Седалките в ромбоиден дизайн
    Облегалките на седалките с метални плакети
    Хедлайнер и сенници в микрофибър
    Кожени джобове за водача и за пътника на предната пътническа седалка
    Велурени стелки с метални плакети
    Рамката на багажното отделение от неръждаема стомана
    Лайсни на праговете със светещ надпис "Mercedes-Benz"

Коментари
comments powered by Disqus