Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S-класа: На четири цилиндъра

26.08.2009 10:19 7
7
2571856658
Туит

Не е изключено S-класата на Mercedes да получи за първи път в историята си четирицилиндров двигател. Mercedes-Benz S 250 CDI BlueEFFICIENCY ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт.

Тази стъпка е провокирана от тенденцията големите автомобилни производители да включват в потфолиото си „зелени“ автомобили с ниски нива на вредни емисии и разход. В случая 2,1-литровият дизел, който работи под капака на C и E-класата, ще отделя 155 гр/км CO2 при 5,9 литра за 100 км пробег.

Максималната мощност на S 250 CDI BlueEFFICIENCY ще бъде 224 к. с., а въртящ момент – 500 Нм. По тези показатели „зелената“ S-класа ще отстъпва съвсем малко на S 350 с нейния V6 CDI (231 к. с. и 540 Нм).

Очаквайте повече информация за модел в рамките на следващите две седмици, когато ще станат ясни всички премиери на автомобилния салон във Франкфурт.

Коментари

BAT_J
Типичен пример за модерния напоследък Downsizing. Правят го, защото имат техническия потенциал да го правят. Напоследък стана много модерно да се извлича много мощност от малък обем и да се накичат всевъзможни турбота и компресори. По този начин мотора става бързооборотени се издухва много бързо. Нищо не може да се сравни с тягата и плавния ход на класическия 8 и 12 цилиндров мотор. За съжаление живеем в такива времена, в които даунсайзинга е наложителен и модерен- така че и по пестеивите бизнесмени да карат ЕС клас.

Кирил
12 цилиндровите мерцедеси не са по некомфортни от 6 цилиндров мерцедес. Клиентите са различни някой искат спорт други комфорт, трети и двете, четвърти искат хем мощен хем икономичен.

aha
kvo dai im pari na horata....kiril pravqt go za6toto osaznavat 4e klientite im iskat komfort a ne sport

Kvo
Nemat pari za tva go pavqt tezi Shitni

кирил
Първо разкараха 8 цилиндровият дизел, сега се говори, че ще махат и 12-сетаците. Сега 4 цилиндров дизел ще слагат. Конкурентите вървят на обратно bmw имат 12 цилиндрово турбо, а ауди 12 цилиндров дизел освен бензина. Хубаво ще бъде от мерцедес да разберат, че освен малките висико ефективни двигатели и големите стари "кораби" имат пазар.

Baro
Znachi za C i E klasata sim syglasen dvigatelq e super biturbo litrova mo6tnost nad 100 konq minimalen razhod i emisii oba4e S-klasa s 4 cilindira ne zvu4i mng hubavo.Tova spored men 6te poniji Blqskaviq imidj na modela.Dano samo ostane koncepciq

няма да си го купя
ще изчакам с 3 цилиндара да направят и да го сложат на майбаха

comments powered by Disqus