Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes с концепта GLA на автоизложението в Шанхай

19.04.2013 16:06
Туит

С концепта си GLA Mercedes дадоха предварителна представа за предстоящия си компактен SUV на автомобилното изложение в Шанхай.

Mercedes не желае повече просто да наблюдава успехите на BMW X1 и на Audi Q3. От 2014 година марката иска да се включи активно с компактния SUV сегмент и това ще стане с модела Mercedes GLA.

Mercedes GLA превъзхожда побратимите си

Изграден на основата на архитектурата на Mercedes A- и B-класата, концептът GLA надминава дължината на B-класата (4.38 м) с две сантиметра. На височина GLA надминава B-класата също с два сантиметра, а спрямо A-класата е по-висок с повече от 15 см. Ширината на каросерията е 1,97 метра.

По отношение на дизайна концептът GLA на Mercedes е се отличава съществено от дизайна на своите технологични събратя. Носът е почти вертикален, както при E-класата, предният капак обаче е плосък и линията на покрива изглежда като опъната. По фланговете противоположните краища на вдлъбната ламарина заменят издигащите се нагоре ръбове на посестримите. Изпъкналите калници и пластмасовите разширения подчертават характера на SUV.

GLA с индивидуален дизайн

В оптиката на задната част на концепта GLA на Mercedes прозира A-класата, но това се смесва с мощна защитна престилка и два големи интегрирани ауспуха. 20-цоловите алуминиеви джанти с гуми 255/45 ще си останат приоритет само на концептуалната разработка, както и интегрираните LED светлини в релсите на покрива. Електрическото отваряне и затваряне на капака на багажника обаче трябва да бъде включено в оборудването на серийния модел.

Вдъхновение при оформлението на вътрешния интериор очевидно е била бейзболна ръкавица. Кафява кожа, съединена посредством груби шевове. Четирите индивидуални спортни седалки очакват своите пътници. Отделни части са покрити с плат. Арматурното табло е направено прозрачно и е със специална подсветка. Светлинни игри изпълват вентилационните отвори, които се променят  от синьо до червено в зависимост от температурата на въздуха.

Mercedes GLA с проектор на борда

Ако концептът GLA на Mercedes не се движи, неговите лазерно прожекционни фарове могат да се използват и като проектор за прожектиране на филми и снимки. Те се подават от твърдия диск или могат да бъдат уловени по време на пътуване от монтираните на покрива HD камери.

Движението при концепта GLA на Mercedes се осъществява от познатия двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател с 211 к.с., съчетан със седемстепенна трансмисия с два съединителя и 4Matic задвижване на всички колела.

Коментари
comments powered by Disqus