Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S63 AMG получи двигател със 705 конски сили

28.12.2014 12:51
Туит

До първите „сто“ автомобилът ускорява за 3,8 секунди

Тунинг ателието G-Power подготви пакет с подобрения за „горещото“ купе Mercedes S63 AMG. Автомобилът получава нов 5,5-литров турбо двигател V8. Мощността на мотора възлиза на 705 к. с.,  въртящият е 1000 Нм. До първите „сто“ автомобилът ускорява за 3,8 секунди. Максималната скорост е равна на 330 километра в час.

Дизайнът на автомобила практически не е претърпял изменения. Mercedes S63 AMG е екипиран с 21-инчови алуминиеви джанти Power Hurricane RR, „обути“ с гуми Michelin. 

Пакетът с подобренията за мотора на Mercedes S63 AMG струва 6898 евро. Още 9095 евро трябва да бъдат платени за новите джанти. 

Коментари
comments powered by Disqus