Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes: Съжалявам, Пийх!

31.05.2010 17:33 12
12
2571874811
Туит
Mercedes: Съжалявам, Пийх!

Луксозният производител Mercedes-Benz вижда бившия президент на Volkswagen като... Смъртта.

„Съжалявам!“ гласи посланието в новата реклама на Mercedes, в която клиент на германската марка се измъква от Смъртта, предрешена като бившия легендарен президент на Volkswagen Фердинанд Пийх.

 

 

В рекламния клип ролята на Онази с косата се изпълнява от мъж, който подозрително прилича на Фердинанд Пийх, настоящия председател на Надзорния съвет на концерна. Тя (или по-скоро той) се появява на седалката до шофьора на модел от E-класата и след кратък зловещ смях произнася само предупредителното, но вече твърде закъсняло „Съжалявам!“.

Шофьорът бързо връща погледа си към блокирания пред него път, но далеч преди да докосне спирачния педал, се задейства автоматичната системата на Mercedes за предотвратяване на евентуален удар. „Съжалявам!“ е и лаконичният отговор на водача към Смъртта, която свежда пораженчески глава.

Закачката на Mercedes с Фердинанд Пийх вероятно е в отговор на негово скорошно изказване, че концернът може да придобие луксозния производител.

Коментари

анонимен
Не е австриец, но цял живот е живял в Германия. Миналата година се пенсионира, защото вече е на доста годинки, но въпреки това от компанията често искат неговото "експертно" мнение.

анонимен
Фердинанд Пийх е австриец. И не е пенсионер.

анонимен
Ако приемем, че немските пенсионери си приличат като две капки вода, е възможно да не са сложили нарочно този човек.

анонимен
Ако припознаем пътника до шофьора с Фердинад Пийх , би било проява на лош вкус от стана на Мерцедес.Изненадан съм.

анонимен
Мерцедес нямаше да е това, което е без дядото на Пийх, Фердинант Порше.

анонимен
Рударски напълно те подкрепям. Когато човек не се интересува от някакъв сюжет, не се интересува или му е прекалено "дълго обяснението" за да разбере смисъла и посланието на една няколко секунда реклама, това достатъчно говори за човека.

rudarski
Опасявам се, че не точно рекламата е "тъпа"........

анонимен
По тъпа автомобилна реклама не бях виждал досега , не случайно има дълго обяснение кой ,кой е в рекламата и каква е идеята .

анонимен
Ауди правят една спортна лимузина, с двойно предаване и алуминиево купе, което е конкурент повече на бмв отколкото на мерцедес. Мерцедесите са повече шофъорски лимузини, за хора които има кой да ги кара и не са по състезанията по сфетофарите.

анонимен
БМВ правят реклами анти ауди, мерцедес правят реклами анти ауди, това ясно показва кой е считания за най-голям конкурент. А за какво и е на фолцваген груп марка като мерцедес? Ще правят и ЕС класи и А8-ци ли? Те си имат наложена кола в луксозния сегмент за какво им е втора

анонимен
Брутално яка реклама !

анонимен
Велико!

comments powered by Disqus