Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes ще даде свобода на Хамилтън и Розберг

11.03.2016 17:58
Туит
Mercedes ще даде свобода на Хамилтън и Розберг

Тим-шефът на Mercedes Тото Волф е категоричен, че заповедите към Люис Хамилтън и Нико Розберг ще бъдат драстично намалени през новия сезон и те ще имат много по-голяма свобода да се състезават един срещу друг.

След злополучната Гран при на Белгия през 2014 г. Mercedes наложи много стриктен контрол върху действията на двамата си пилоти и ограничи до голяма степен преките двубои помежду им. Допълнителните рестрикции върху комуникацията между питуола и състезателя, които влизат в сила през новия сезон, обаче са предпоставка за промяна на статуквото.

"Намаляваме ограниченията, защото те се чувстват далеч по-комфортно сега, когато работят заедно", коментира Волф за британското издание Autosport. "Отнасят се един към друг с голямо уважение. Не смятам, че ще е много по-различно спрямо преди. В случая обаче и правилникът ни помага, тъй като инженерите ще имат много по-малко влияние върху настройките на автомобила и поведението на пилота."

"Напътствията по посока на стратегията, използването на гумите, как да се управлява автомобила и прочие са ограничени, контролът ще е в техни ръце. Това е много добре за спорта. Напрежението се покачва и пилотите трябва да полагат допълнителни усилия."

"Нашата роля става все по-малка. Това обаче съвпада със стратегията ни да оставим двамата пилоти да се борят на пистата", категоричен е босът на Mercedes.

Ограничаването на инструкциите от питуола влезе в сила още през 2014 г., но тогава ФИА даде известна свобода на състезателните инженери поради факта, че задвижващите системи бяха пределно нови. През 2016 г. обаче Чарли Уайтинг и неговият екип ще затегнат здраво възела и ще следят изкъсо за всяка информация, която подпомага пилота и е извън позволените от правилника инструкции.

Коментари
comments powered by Disqus