Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes ще използва по-къси предавки в Сингапур

12.09.2014 13:24
Туит
Mercedes ще използва по-къси предавки в Сингапур

Mercedes ще се възползва от жокера си и ще смени предавателните числа на скоростната си кутия за предстоящата Гран при на Сингапур.

Заради промяната на двигателите и прехода към осемстепенни скоростни кутии с фиксирани предавателни числа ФИА даде възможност на всеки тим да направи една корекция на предавките в рамките на сезона. Първият екип, който се възползва от жокера, бе Toro Rosso. Италианският тим ревизира скоростната си кутия за Гран при на Монако.

McLaren последва италианците на "Хокенхайм", а Red Bull удължи предавателните числа на осемстепенната си трансмисия за Гран при на Белгия. Ferrari бе следващият екип, който заложи на по-дълги скорости за домашното си състезание на "Монца". Mercedes обаче изчака до уличното състезание в Сингапур, за да направи промяната.

Немският тим започна сезона с прекомерно дълги предавки и използва осма за първи път на дългите прави "Монца". Независимо от това обаче Нико Розберг и Люис Хамилтън имаха стабилна преднина и на бавните писти, което е крайно показателно за превъзходството на двигателя на Mercedes. Ето защо промяната в предавките за Гран при на Сингапур вероятно ще увеличи предимството им заради по-високия въртящ момент, който корекцията в предавателното съотношение трябва да им осигури.

До края на сезона остават шест старта - три от тях са на бавни писти и жокерът на Mercedes идва в най-подходящия момент. В Япония, САЩ и Бразилия скоростите са по-високи, но и там германците ще продължат да диктуват правилата, нпо просто използвайки по-често новата по-къса осма предавка.

Коментари
comments powered by Disqus