Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes ще стартира със стария болид в Монако

11.05.2010 12:30
Туит

Отборът на Mercedes във Формула 1 ще заложи на стария вариант на своя болид за 2010 г. в неделната Гран при на Монако.

За последното състезание в Испания отборът представи променения си автомобил, който е с по-голямо междуосие и нов аеродинамичен пакет. Той е разработен по вкуса на седемкратния световен шампион Михаел Шумахер и му помогна да завърши четвърти, което е и най-доброто му класиране през този сезон.

Според медиите в Германия за надпреварата в Княжеството тимът ще заложи на първоначалния вариант на своя болид, с който Нико Розберг записа два подиума от началото на сезона.

От Mercedes са преценили, че старото шаси ще подхожда повече на бавните и тесни завои по улиците на Монако. Въпреки това болидът с по-късото междуосие ще получи последния аеродинамичен пакет, който дебютира в Испания.

„Смятам, че така ще може да бъдем по-конкурентни, отколкото в Барселона. Настроен съм много оптимистично“, заяви изпълнителният директор на Mercedes Ник Фрай пред германската телевизия RTL.

Коментари
comments powered by Disqus