Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes ще увеличи междуосието на болида си

26.04.2010 14:19
Туит

Екипът на Mercedes ще увеличи междуосното разстояние на своя болид и ще представи сериозни подобрения по аеродинамиката за старта на "Каталуня".

Промененото шаси на германците ще дебютира в Гран при на Испания на 9 май, а от отбора се надяват с него да имат по-добро разпределение на теглото, което се оказа проблемно от началото на сезона.

Изпълнителният директор на екипа Рос Браун призна, че са допуснали грешка в изчисленията за правилното разпределение на масите в болида спрямо работата на променените за този сезон гуми.

“Проблемът всъщност не е в колесната база, а в разпределението на теглото, където сбъркахме. Когато изпробвахме тези гуми, осъзнахме, че не можем да оползотворим възможностите на болида,” обясни англичанинът.

“Гумите са леко променени, а ние нямахме възможност да ги тестваме и явно не сме били толкова добри в предположенията си за тяхната работа, колкото някои от останалите отбори. Поради това в Барселона ще имаме промяна в болида, с която се надяваме да постигнем по-добро разпределение на теглото,” добави Браун.

По този начин тимът се надява, че ще реши и проблема с недозавиването на автомобила, от което се оплаква седемкратният световен шампион Михаел Шумахер, изпитващ сериозни трудности при своето завръщане във Формула 1.

Браун обясни, че Mercedes ще представи напълно функционираща система F-duct в следващите състезания. “Решението на McLaren, където пилотът я управлява, е малко сложно, за да работи правилно при нас. Те са конструирали болида си с идеята за тази система, докато останалите тимове не, което всъщност затруднява нейното внедряване в автомобилите”, допълни изпълнителният директор на Mercedes.

“Все още работим над системата, която ще имаме за Барселона или Истанбул. Трудно е да успеем да я накараме да функционира правилно, но нашите инженери работят по въпроса”, завърши Браун.

Коментари
comments powered by Disqus