Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SL 63 AMG: Като Формула 1, но не съвсем

21.02.2012 16:55
Туит

Mercedes показа за първи път новия SL63 AMG успоредно с официалната премиера на болида, с който заводският тим на германците ще участва във Формула 1 през 2012 г.

Шестата генерация на SL видя за първи път бял свят едва в края на миналата година, но ето, че и SL 63 AMG спецификацията вече е готова. Тя също се възползва в максималната степен от новата платформа, изработена предимно от алумиеви и магнезиеви сплави, за да „олекне“ с цели 125 кг спрямо предшественика.

Двигателят също е нов, макар и само специално за този модел, тъй като М157 вече работи под капака на E 63, CLS 63, S 63, CL 63 и ML 63. В случая 5,5-литровият V8 с принудително пълнене генерира 536 к.с., които ускоряват SL 63 от място до 100 км/ч за 4,3 секунди (4,2 с пърформанс пакета). По този показател новият модел запазва статуквото, наложено от предшественика, но същевременно е с цели 30% по икономичен.

Характерните отличителни белези на SL 63 AMG спрямо останалите представители на SL серията засягат допълнителния аеродинамичен кит, разработен от екипа на AMG. Дневните LED светлини са променени, както и радиаторната решетка, а в задната броня впечатление правят четирите трапецовидни накрайника на изпускателната система.

Както и при предишните две генерации на роудстъра, SL 63 AMG използва твърд сгъваем покрив. Алуминиевата конструкция му позволява да се отваря и затваря за приблизително 20 секунди. По всяка вероятност и той по подобие на този при SLK 55 AMG ще може да се поръча с Magic Sky Control технологията.

Повече информация за модела, включително и конкретните технически характеристики, ще бъде публикувана утре. Официалният дебют пред публика пък е планиран за автосалона в Женева, който отваря врати за посетители на 8 март.

Коментари
comments powered by Disqus