Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SL: Ето го батко!

14.12.2011 16:14
Туит

Броени часове след като в интернет се появиха първите официални снимки на Mercedes SL, германците публикуваха и пълните му технически характеристики. Първоначално моделът ще се предлага с 3,5-литров V6 и 4,7-литров V8, но екипът на AMG вече работи по SL 63 AMG and SL 65 AMG.

 

Шестата генерация на SL следва стилистиката на новия SLK и това определено не е изненада. Масивната радиаторна решетка, ъгловатите челни светлини, комбинирани с LED габарити и изцяло новата задна част оформят индивидуалния облик на модела. Но това далеч не е толкова важно, колкото новината, че новият роудстър е най-аеродинамично ефективният автомобил в целия сегмент и най-добре изолираният от паразитни шумове.

Новият SL e със 140 килограма по-лек от своя предшественик, въпреки че е с 50 мм по-дълъг и с 57 мм по-широк. Това е възможно благодарение на алуминиевото шаси, което ще тежи само 254 килограма. Вратите и предният капак са изработени от аналогичния материал, а този на багажника е от специален полимер. Същевременно новата конструкция ще бъде с 20% по-устойчива на усукване спрямо предишната.

Това е и първият масово произвеждан автомобил на Mercedes, който ще използва алуминиева платформа. Иновативна е също конструкцията на твърдия покрив, който се отваря и затваря приблизително за 20 секунди. Той е изработен от магнезиеви сплави и тежи с 6 килограма по-малко от този на предишния модел. Същевременно предлага три вариации – решен в цвета на купето, със стъклен прозорец или панорамната версия, оборудвана със системата Magic Sky Control.

Две други системи ще направят своя дебют в новия SL. Magic Vision Control не само загрява течността за чистачките, но и определя точното й количество, за да не влиза вода в купето. Дюзите пък са монтирани в самите пера. Нова е и Frontbass аудиосистемата, която използва конструкцията на алуминиевото шаси, за да извлече максимум плътност от двата нискочестотни говорителя,  разположени на пода пред предните седалки.

Окачването и на двете оси и многозвенно, а стоманените пружини и полуактивните амортисьори са стандартни за S350. Аctive Body Control активното окачване попада в списъка с опциите. Новост спрямо предишния SL е електромеханичната кормилна уредба.

Стигаме и до най-интересното – двигателите. На този етап те ще бъдат два. Базов е 3,5-литровият V6, който генерира 306 к.с. и 370 Нм. Въпреки че максималната му мощност е по-малка от тази на предходния, по-големият въртящ момент позволява на SL 350 да ускори от място до 100 км/ч за 5,9 секунди (с 3 десети по-добро постижение). Същевременно средният разход е сведен до 6,8 литра благодарение на седемстепенната автоматична трансмисия и серийния старт/стоп. 4,7-литровият V8 с туинтурбо, заимстван от S-класата, може да се похвали с 435 к.с. и 700 Нм, които свалят времето за класическия спринт до 4,6 секунди. И при двата модела максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Поръчките за новия SL започват още на 15 декември. Базовата цена за SL 350 в Германия е 93 534 евро, като пъвите доставки се очакват през пролетта. 

 

Коментари
comments powered by Disqus